תמונה שווה: חמש אפליקציות הצילום שאתם חייבים על הסמארטפון

כולנו שמענו על אינסטגרם ועל תג המחיר שלה בסך מיליארד דולר. ייתכן שאתם מכירים גם את הממשיכה של אינסטגרם, היפסטמטיק, בעלת סגנון הרטרו, או את Path, אפליקציית שיתוף התמונות לשעבר, שכיום היא פלטפורמה לשיתוף כל דבר.  בימים בהם קשה לדעת איזה מבניהן ראויה להורדה, קיבצנו עבורכם את חמש אפליקציות התמונות המבטיחות ביותר שכדאי להכיר, כולן חינמיות:

1. סינמגרם

קהילת הסטארט־אפ יוצאת מגדרה כדי להבין כיצד לבצע שיתוף חברתי של וידיאו. סינמגרם היא צעד בהחלט נכון בכיוון, שמאפשר למשתמשי אייפון ליצור בתוך שניות הכלאות של תמונה וסרט, הידועות כסינמגרפים (cinemagraphs). אם אתם לא מצליחים להבין כיצד נראה סינמגרף, דמיינו את התמונות בסרטי הארי פוטר שמנצנצות ומתנועעות במסגרות שלהן. 

האפליקציה עושה שימוש במצלמה שלכם כדי לצלם סרטון וידיאו קצר, לאחר מכן מייצרת סינמגרם תמונת בסיס עבור הסרטון ואתם מצלילים את החלק בתמונה שאותו אתם רוצים להניע. הוסיפו מסנן וקיבלתם את הסינמגרף שלכם. את המוצר המוגמר ניתן לשתף בטוויטר, בטמבלר ובפייסבוק, וכן בפיד הציבורי של סינמגרם. סינמגרם זמינה כרגע רק באייפון.

להורדת האפליקציה לחצו כאן.


2. פודינג

פודינג היא התשובה הדרום־קוריאנית לאינסטגרם. מאז הושקה בפברואר האחרון, זוכה האפליקציה – ש־77% משני מיליון המשתמשים שלה נמצאים באסיה – לפופולריות עצומה באזור זה ועד היום זכתה ליותר מארבעה מיליון העלאות של תמונות.
הפופולריות של האפליקציה נעוצה בתיוג הרגשי שלה, שמאפשר למשתמשים לצרף לתמונה תג של רגש או פעילות, כמו למשל: "בודד/ה״, "יאמי״, "חוגג/ת״, או "צילום עצמי״.
ניתן לצרף לתמונות גם שירים ובכך להרחיב עוד יותר את האווירה הרלוונטית לתמונה. פודינג זמינה באייפון ובאנדרואיד.

להורדת האפליקציה לאייפון לחצו כאן.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד לחצו כאן.


3. דוטי דיספוזבל

מצלמת דוטי דיספוזבל (Dotti Disposable Camera) היא יותר משירות שיתוף תמונות אונליין. אפליקציה זו מאפשרת למשתמשים לצלם 12 תמונות במצלמה שלהם, אותן ניתן להדפיס כתדפיסים אמיתיים בגודל 4X6, אם רוצים. כל שיש לעשות הוא להזין כתובת ופרטי כרטיס אשראי והתמונות יישלחו לביתכם (המחיר: 4.99 דולר בתוך ארה״ב, 5.99 דולר מחוצה לה).

דוטי מושלמת להיפסטרים של ימינו ומספקת את המראה ואווירת הווינטג' שמעניקות מצלמות חד־פעמיות, יחד עם הנוחות המודרנית בעריכת סליל של סרט צילום. תוכלו גם לבחור לשלוח את התמונות לכתובת אחרת ולהפוך אלבום בנייד למתנה פיזית. דוטי זמינה באייפון ובאנדרואיד.

להורדת האפליקציה לאייפון לחצו כאן.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד לחצו כאן.


4. EyeEm

EyeEm היא אפליקציה המאפשרת למשתמשים לאצור את תוכן התמונות שלהם ולבחור נושאים אותם הם רוצים לראות יותר, כגון "ניו יורק״, "מוזיקה״ או "בישול״. EyeEm, שפותחה בברלין, הופכת את חוויית שיתוף התמונות לחברתית במיוחד: כאשר מעלים תמונה, ניתן לבחור לתייג אותה לפי פעולה מסוימת, כמו למשל: "עובדים קשה״. את התמונה הזאת ניתן יהיה להוסיף לאלבום עולמי באותו שם. EyeEm זמינה באייפון ובאנדרואיד.

להורדת האפליקציה לאייפון לחצו כאן.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד לחצו כאן.


5. פופסט

האם צילמתם פעם במסיבה והצטערתם שאין דרך קלה ליצור אלבום הכולל את התמונותשלכם יחד עם התמונות שצילמו חבריכם? פופסט עושה בדיוק את זה: היא מאפשרת למשתמשים לצלם תמונות ולהזמין אחרים להוסיף תמונות לאלבום המשותף. המשתמשים יכולים לבחור אם להפוך את האלבום לציבורי או לפרטי, כך שרק אלה שהוסיפו תמונות לרצועת הסרט יוכלו לראות אותו.

שלא כמו אינסטגרם, היא מאפשרת לבצע זום־אין על תמונות מסוימות. כרגיל, תוכלו למפות את המיקום שלכם ולשתף פופסטים דרך פייסבוק, טוויטר, אימייל וסמס. נקודה קריטית היא שייצוא התמונות של פייסבוק מאפשר לכם להעלות עד עשר תמונות בבת אחת. פופסט זמינה כרגע רק באייפון.

להורדת האפליקציה לאייפון לחצו כאן.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן