תקלה עולמית בפייסבוק: לא ניתן לכתוב סטטוסים או לעשות לייק

הרשת סוערת: גולשים מכל העולם, וגם מישראל, מדווחים החל משעות הצהריים על בעיות ברשת החברתית פייסבוק.

הגולשים שמו לב כי הם אינם מצליחים להעלות סטטוסים, בין אם באמצעות המחשב האישי ובין אם באמצעות האפליקציה. בנוסף דווח גם על בעיות בכתיבת הודעות, בשיתוף סטטוסים אחרים ובמקרים מסוימים גם בכניסה לחשבון. כמו כן, לא ניתן לעשות לייק לסטטוסים או לעמודים.

כל נסיון להעלות סטטוס מייצר הודעת שגיאה שבה נאמר כי "היתה שגיאה בנסיון לעדכן את הסטטוס. אנא נסו שוב בעוד מספר דקות". עדיין לא ברור מה גרם לבעיות בפייסבוק, ועתה נותר לראות מתי תצליח הרשת החברתית לפתור את הבעיה.

יש לציין כי פייסבוק עצמה לא נפלה. הגולשים עדיין מסוגלים לגלוש בפיד, לבדוק סטטוסים שהעלו משתמשים אחרים בשעות האחרונות. באופן אירוני, הסימנים הראשונים לבעיות בפייסבוק צצו בטוויטר. בפייסבוק עדיין לא הוציאו הודעה רשמית שמסבירה את שורת התקלות.מפייסבוק ישראל ציינו כי הם ממתינים לתגובת פייסבוק העולמי: "העניין בטיפול". באתר החברה, נאמר באחת מהודעות השגיאה שמקבל מי שלא הצליח להיכנס: "פייסבוק נמצאת כעת תחת פעולות תחזוקה, אבל תוכלו לגלוש באתר שוב בתוך כמה דקות. בינתיים, קראו עוד באשר לסיבה שבגינה אתם רואים הודעה זו. תודה על סבלנותכם בזמן שאנו משפרים את האתר".

מנהל התקשורת האירופי של פייסבוק איאן מקנזי כתב: "אנחנו מודעים לכך שחלק מהאנשים יש בעיות עם פייסבוק, אנחנו בודקים אותן". עם זאת, עדיין כאמור לא ניתן הסבר רשמי, ולא ניתנה אף התראה מראש על פעולות תחזוקה ברשת.

בינתיים, ניצלו חלק מהגולשים את טוויטר כדי להביע את מחאתם על נפילת המערכת. גולש אחד כתב: "זוכרים את הימים שבהם מארק צוקרברג היה מודאג שפייסבוק תיפול ליותר משנייה?". גולש אחר כתב: "רק דמיינו שלמישהו יש יום הולדת בדיוק ביום שבו הסטטוסים בפייסבוק נפלו. אולי היה עדיף לא להיוולד בכלל".

לאתר דה פוסט

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן