תקלות בצרורות: בעיה נוספת התגלתה במכשירי האייפון החדשים

בעיות בטעינת הסוללה, בקליטה הסלולרית ובצילומי הסלפי – אלה לא התלונות היחידות של בעלי האייפונים החדשים, iPhone XS ו-XS Max. מבחן ביצועים שערך לאחרונה אתר הטכנולוגיה PhoneBuff מגלה כי מכשירי האייפון סובלים גם מחיי סוללה קצרים בהשוואה לדגמים המתחרים.

כך לדוגמה, בעת שאזלה הסוללה בדגם ה-XS Max, דגם האייפון הגדול יותר, נותרו 37% בדגם שנחשב כמתחרה הישיר שלו, Galaxy Note 9, של סמסונג.

אייפון XS ו-XS Max | צילום: Apple

התופעה מעלה כמה תהיות לגבי אחד המכשירים היקרים ביותר של אפל עד כה, במיוחד לאחר בחינת מפרטי הדגם המתחרה. ראשית, הסוללה של ה-Note 9 לא גדולה באופן משמעותי מזו של ה-iPhone XS Max. כמו כן, ה-Note 9 זללן משאבים גדול יותר, בעיקר בזכות התצוגה האיכותית והרזולוציה הגבוהה. יתר על כן, ערכת השבבים של ה-Note 9 נחשבת כיעילה פחות מזו שעליה מתבסס ה-XS Max.

את חיי הסוללה בדק האתר בתנאים הקרובים ביותר לאלו הקיימים בעולם האמיתי. הוא בוצע בסביבה שבה טמפרטורה מבוקרת וכן כוילה בהירות המסכים ועוצמות הקול בכל במכשירים הנבדקים. בנוסף, מרבית המבחן בוצע באמצעות זרוע רובוטית המבטיחה תבנית נגיעות זהה בכל המכשירים הנבדקים.

כאמור, אין זו הבעיה הראשונה שמוזכרת בהקשר למכשירי האייפון החדשים. עדכון תוכנה ששחררה לאחרונה אפל למכשיריה כולל תיקון למרבית התקלות עליהן דווח עד כה, אך את חיי הסוללה הקצרים לא שיפר עדכון התוכנה האחרון ונראה שעדכון תוכנה נוסף לא יעשה זאת, לפחות לא באופן משמעותי, שכן הדבר תלוי בעיקר ברכיבי חומרה וביעילות המעבד.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן