Forbes Israel Logo

אורנג' משיקה לראשונה סמארטפון בעל מסך גמיש

אורנג' משירה לראשונה בישראל את הסמארטפון הגמיש LG G FLEX הכולל מסך קעור ברזולוציה של 720*1280 פיקסלים. בנוסף לגמישותו מסוגל המכשיר גם להעלים שריטות קלות שנוצרות על פניו באמצעות פאנל אחורי העשוי מחומר ייחודי.

"אנו ממשיכים לדבוק בתפיסתנו הקמעונאית, להיות תמיד הראשונים ולהביא לקהל לקוחותינו את המוצרים החדשניים ביותר, תוך חווית שירות ומכירה איכותית" ציין צביקה שיינפלד, סמנכ"ל החטיבה הקמעונאית של פרטנר.

לראשונה בארץ – מסך גמיש | צילום: יח"צ

המכשיר החדש מותאם לחיבור לרשת הדור הרביעי של אורנג' עם מהירות הורדה מרבית של 42 Mbps, מאפשר שיחות באיכות HD, נפח אחסון של 32 GB, מצלמה אחורית באיכות 13 Mpixl ומצלמה קדמית באיכות 2.1 Mpixl. בנוסף, משמש המכשיר כשלט רחוק אוניברסלי למגוון מוצרי אלקטרוניקה. עלות היא 3,999 שקל וניתן להתרשם ממנו בעמדות השירות של אורנג' ברחבי הארץ.

גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל רונלייט דיגיטל, יבואנית LG MOBILE בישראל אמר כי "במקביל להשקות ספורות במדינות מתקדמות בעולם, אנו גאים להמשיך ולהציג לציבור חובב החידושים בישראל את המכשיר הקעור הראשון LG Flex G. במסגרת הגדרתה של ישראל כשוק אסטרטגי המקבל עדיפות בכל הנוגע למועד השקתם של מוצרים חדשים ביחס לעולם, נמשיך להביא ללקוחותינו בארץ את הבשורות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.