Forbes Israel Logo

אזורים תרכוש ממגדל את מניותיה בחברה ב-136 מיליון שקל

חברת ההשקעות אזורים חתמה אתמול על הסכם עם חברת הביטוח מגדל לפיו תרכוש ממגדל את מניותיה של האחרונה בחברות אזורים בנין ואזורים נדל"ן, המהוות 9% מההון המונפק של כל אחת מהחברות הנרכשות.

בהתאם להסכם הרכישה, תשלם החברה למגדל 136.6 מיליון שקל, וזאת כנגד רכישת המניות הנרכשות וכנגד ביטול אופציות שהוענקו למגדל בהסכם מלפני כשנתיים להגדיל את שיעורי החזקתה בחברות הנרכשות או למכור את החזקותיה במניותיהן.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

הבוקר שילמה אזורים 15 מיליון שקל כמקדמה. בכל מקרה שבו העסקה לא תושלם עד המועד האחרון, ישמש סכום המקדמה כפיצוי מוסכם. עוד נקבע בהסכם, כי השלמת העסקה תתבצע לא יאוחר מ-31 בינואר, אולם לאזורים הוענקה אפשרות להאריך מועד זה עד ל-28 בפברואר, בכפוף לתשלום סכום נוסף של 10 מיליון שקל למגדל.

מנכ"ל אזורים, אופיר גרינברג | צילום: יח"צ

החברות הנרכשות משמשות כזרוע העיקרית של אזורים לפעילות בתחום הנדל"ן למגורים בישראל. נכון למועד זה בוחנת אזורים מקורות שונים למימון הרכישה, לרבות, בין היתר, גיוס הון ו/או חוב וכן הכנסות ממימוש נכסים.

באסיפה הכללית שנערכה אתמול אישרו בעלי המניות את העסקה במסגרתה תמזג אזורים לתוכה את פעילותה של חברת סטרונגאינפו, הנמצאת בשליטת הרשי פרידמן, תמורת כ-126 מיליון שקל. 

חברת סטרונגאינפו מחזיקה כיום, בין היתר, בפרויקטים להקמת 218 יח"ד בשכונת ארזה ביישוב מוצא הסמוך לירושלים ו-77 יח"ד בשכונת ארזי הבירה בירושלים. אזורים צפויה להתחיל לשווק פרויקטים אלה בשנת 2013.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן