Forbes Israel Logo

אחרי קמדן מרקט: טדי שגיא רוכש מתחם נוסף בלונדון תמורת 300 מיליון ליש"ט

טדי שגיא רוכש מתחם נוסף בלונדון תמורת כ-300 מיליון ליש"ט. מדובר במתחם העסקים "הלבורן לינקס" הממוקם בלב הבירה הבריטית, בסמוך לאיזור הקובנט גארדן, וכולל כ-34 מבני מגורים, משרדים, קמעונאות ותרבות על בשטח של כ-43 אלף מ"ר, המשתרעים על פני 16 דונם.

את העסקה ביצעה קבוצת טדי שגיא באמצעות citwax, שבבעלותה. זו פרסמה הודעה לעיתונות, לפיה היא מתכננת לפתח את המתחם ולהקים בו אזורי עבודה עבור סטארט-אפים. המוכרים הם קבוצת משקיעים פרטיים שיוצגו על ידי קבוצת Triangle.

טדי שגיא. ממשיך להשקיע בבריטניה | צילום: יונתן בלום

זוהי איננה הרכישה הראשונה של שגיא בלונדון. כזכור, איש העסקים הישראלי (מקום שישי ברשימת עשירי ישראל של פורבס עם הון של 16 מיליארד שקל) רכש לפני כשנתיים וחצי את מתחם קמדן בסכום של כ-400 מיליון ליש"ט. שגיא מעוניין להקים במתחם בסופו של דבר פרויקט ענק, שישלב מסחר ומרכז עסקים, יחד עם תרבות, אמנות, אופנה ומוזיקה. את השוק במתחם, אחד מאתרי התיירות הפופולריים, הוא מקווה להפוך למרכז מסחר אלקטרוני בינלאומי, וכבר ריכז את הפעילות הדיגיטלית בו כצעד מקדים. היקף הפעילות בפלטפורמה הדיגיטלית הזו צפוי להגיע ליותר מ-200 מיליון ליש"ט בשנה.

לאחר הרכישה הנוכחית אמר שגיא כי "השקעה זו היא ביטוי לאמון שלנו בלונדון ובכלכלה הבריטית, גם לאחר הברקזיט. מתחם הולבורן יהווה בסיס אידיאלי לצמיחה של עסקים חדשים ומבטיחים, שיוכלו להבטיח את מעמדה של העיר כאחד ממרכזי העסקים המובילים בעולם".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.