חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

אחרי שנתיים: בנק הפועלים יחלק דיבידנד רבעוני בסך 92 מיליון שקל

לראשונה מזה כשנתיים, הודיע הבוקר בנק הפועלים כי החליט לחלק לבעלי המניות דיבידנד רבעוני במזומנים – זאת לאחר שפנה אל המפקח על הבנקים וקיבל את אישורו. סכום הדיבידנד שיחולק לבעלי המניות עומד על כ-92.2 מליון שקל, ומהווה כ-0.7% מההון המונפק והנפרע של הבנק.

סכום הדיבידנד שיחולק בגין כל מניה רגילה בעלת ערך נקוב של 1 שקל יהיה 7 אגורות. מסכומי הדיבידנד שישולמו ינוכה מס במקור, כנדרש על פי החוק. מיחידים ינוכה מס במקור בשעור של 25%.

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

היום הקובע לצורך קביעת זכאותם של בעלי המניות לקבל את הדיבידנד יהיה 22 ביולי. הדיבידנד ישולם לבעלי המניות ב-5 באוגוסט.

בעלת השליטה בבנק הפועלים, שרי אריסון | צילום: רויטרס

אתמול החליט דירקטוריון הבנק לעדכן את מדיניות חלוקת הדיבידנד שלו: מדיניות חלוקת הדיבידנד שנקבעה על ידי הדירקטוריון הינה כעת לחלק עד ל-30% מהרווח הנקי הנובע מפעולות רגילות. מהבנק נמסר כי מדיניות זו תהייה תקפה עד שהבנק יעמוד ביעדי ההון שנקבעו על ידי המפקח על הבנקים, ואומצו על ידי הדירקטוריון. 

מדובר אמנם בדיבידנד בגין הרבעון הראשון, אולם בפועלים מדגישים כי הבנק חוזר בזאת לחלוקה רבעונית מדי רבעון של 15% מהרווח הרבעוני, וכי כך יהיה גם בהמשך רבעוני השנה. בבנק הסבירו את המהלך האוטומטי ברצון להסיר את אחד החסמים שמנעו ממשקיעים זרים לחזור ולהשקיע בבורסה בישראל.     

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן