חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

איזה טיפוס סלולר אתם – המעורה החברתי או המשפיען הדיגיטלי?

אמור לי איך אתה משתמש בסלולר ואומר לך מי אתה: כשעולם הסלולר כבר הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו מסתבר שהוא גם הפך להיות חלק ממי שאנחנו. בדו"ח שהוציאה חברת אלוט תקשורת היא מצביעה על חמישה טיפוסים מובהקים של אורח החיים הדיגטלי. מקמו את עצמכם בין מחפש המידע, המעורה החברתי, הזולל, המחובר והמשפיען הדיגלטלי.

מחפש המידע (The Info Seeker) – מייצג 32% מהמנויים הנוהגים לגלוש לחיפוש מידע מסוגים שונים והנתח העיקרי של פעילותם נעשה בשעות הערב.

"זולל" המידע (The Info Guzzler) – מייצג 5% מהמנויים הצורכים תוכן בעיקר בשעות היום תוך התמקדות בהורדות באמצעות יישומי P2P ואחרים.

המעורה החברתי (The Social Monitor) – מייצג 14% מהמנויים הצורכים תכנים בעיקר באמצע היום תוך התמקדות ברשתות חברתיות, וידאו ו-VoIP.

המחובר החברתי (The Social Mingler) – מייצג 15% מהמנויים העושים שימוש בסוגים רבים של יישומים, כגון רשתות חברתיות, וידאו וגלישה – בעיקר באמצע היום ובשעות הערב.

המשפיען הדיגיטלי (The Digital Mover & Shaker) – מייצג 34% מהמנויים המשלבים צריכת מידע אישי עם פעילות חברתית ברשת ומחוברים לרשת "מסביב לשעון".

הדו"ח כולל גם רשימה של היישומים המובילים שבהם עושה שימוש כל אחד מהטיפוסים האלה, בכללם פייסבוק, טוויטר, יוטיוב, ביטורנט, סקייפ וגלישה רגילה. בנוסף, הדו"ח מנתח את הזמנים, במהלך היום, שבהם המנויים צורכים תכנים ביישומים אלה.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

אלוט תקשורת מבקשת להדגים באמצעות הדוח כיצד יכולות מפעילות התקשורת לנתח את תעבורת השימוש והמידע העצום בכדי לפלח את המנויים למספר סוגים בהתאם למאפייני אורח החיים הדיגיטלי שלהם. הדו"ח מבליט את הערך הגלום בהבנת אורח החיים הדיגיטלי של המנוי מנקודת מבטן של מפעילות התקשורת. באמצעות ניתוח תעבורת השימושים ברשת וניתוח סטטיסטי של דפוסי התעבורה וההתנהגות ONLINE של המנויים,.המידע הסטטיסטי בדו"ח נמסר על ידי מפעילים סלולריים שונים בעולם, תוך שמירה על אנונימיות מוחלטת של המנויים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן