Forbes Israel Logo

איפה הן היום: מה קרה לחברות הסטארט-אפ החמות של 2013?

ארבעת חברות הסטארט-אפ הללו הוגדרו בשנת 2013 כבעלות הפוטנציאל הרב ביותר להמשיך להתפתח, לגדול ואף להצליח. כעת, כשמחצית משנת 2014 כבר מאחורינו, בדקנו באיזה שלב נמצאות החברות האלה על המסלול בדרך להצלחה.

Eleven James:

רבים מאיתנו מעוניינים לענוד שעוני יוקרה אך לא יכולים לעמוד במחיר, או לא מעוניינים להוציא את מיטב כספינו על שעון אחד ו"להיתקע" איתו למשך שנים. לחברת Eleven James יש פתרון – הצטרף למועדון החברים שיצרה החברה, בחר שעון יוקרתי מהקטלוג באתר הכולל שעונים בשווי של עשרת אלפים דולר ומעלה, וקבל אותו בדואר לתקופה של חודשיים בלבד ובמחיר סמלי. 

מאז תחילת השנה חברת הסטארט-אפ Eleven James מיקדה מאמציה בתיקוף תכניתה ליצירת מועדון אקסקלוסיבי ונאמן, כזה שיספק לה דריסת רגל בעולם שעוני היוקרה של הגברים. התגובה המקומית והבינלאומית לחברה הייתה חזקה ויצרה תהודה בקרב אספנים נלהבים, קונים המחפשים 'לנסות לפני הקנייה' וצרכנים יוקרתיים אחרים. החברה מדווחת כי התנועה באתר ממשיכה לגדול ובהתאמה גם הבקשות להצטרפות למועדון היוקרתי שיצרו. מייסד החברה, רנדי ברנדוף מאמין כי החברה ממצבת עצמה כשחקן מרכזי בקרב הדור הבא של חסידי שעוני היוקרה. החברה צופה כי המועדון שיצרו ימשיך לגדול באופן משמעותי ויהפוך למרכזי בעשרה שווקים בצפון אמריקה עד סוף 2014.

New York Code and Design Academy:

החברה ממשיכה להתמקד במטרה לשמה הוקמה – לימוד התלמידים כיצד לקודד ולהצפין. האקדמיה ממשיכה לחדש ולהרחיב את תכנית הלימודים המיוחדת שלה הבנויה מקורסים לפיתוח אתרים ומחנות קיץ לבני נוער מקדדים. היא אחת מהאקדמיות הראשונות שמלמדת תלמידים איך לקדד ולהצפין בשפת התכנות החדשה של אפל -' Swift'. מאחר והאקדמיה מאמינה כי כל אחד יכול ללמוד איך לקודד היא השיקה תכנית מלגות עבור נשים ובני מיעוטים, כדי שאלו יוכלו לממש את הפוטנציאל שלהם כמקודדים.
מייסד האקדמיה, ג'רמי סנייפר סיפר כי הניצחון הגדול של האקדמיה השנה היה לראות את הסטודנטים מסיימים את לימודיהם ומשיגים עבודות כמפתחי אפליקציות ורשת מקצועיים. בנוסף פתחה האקדמיה סניף נוסף במנהטן השנה. עד סוף שנת 2014 מקווה סנייפר להשיק מספר קורסים מקוונים שיאפשרו לאקדמיה להתרחב לשווקים גיאוגרפיים חדשים.

Plum Alley:

חברת Plum Alley, פלטפורמה מקוונת שנועדה לסייע לנשים יזמות לגייס כסף, השלימה את תהליך גיוס ההון שלה השנה. החברה מתעסקת באירוח סדנאות ודוברי תקשורת ברחבי ארה"ב ושוודיה על מנת להמשיך ולתדלק את החדשנות הנשית. החברה יצרה השנה שותפות עם הארגון New York Women in Film and Television, במטרה לשים דגש על מגזרים בעלי חשיבות לנשים, כמו אמנויות ותקשורת. במהלך החודשים הקרובים תעבוד החברה על פיתוח פרויקטים בתחומי הקולנוע, טכנולוגיית הטלפונים הניידים ומוצרי צריכה ואופנה.

Sixty Vocab:

חברת Sixty Vocab מתבססת על המשוואה כי 2000 מילים שוות לכ-60% מהשפה הזרה. את המשוואה הזו הם הפכו לסטארט-אפ שמטרתו ללמד משתמשים, לשמר ולזכור אוצר מילים של שפה זרה חיונית כך שיוכלו להשתמש בהן בשיחה. מאז ינואר, הוסיפה החברה לתוכנית שלה שפות רבות, הרחיבה את סל מוצריה והגדילה את קהל המשתמשים שלה, עד כדי כך שהיום הוא כבר כולל מגוון רחב של קהלים. השלב הבא של החברה הוא השקה של אפליקציה עבור הטלפון הנייד שתציע שש שפות ואפשרות לפעול גם במצב לא מקוום, כך שהמשתמשים יוכלו להמשיך וללמוד שפות גם בחלקים הנידחים ביותר בעולם.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן