Forbes Israel Logo

אלווריון: עליה של 7% בעקבות השקת פרויקט בפיליפינים

מנייתה של חברת אלוורין, ספקית רשתות תקשורת אלחוטית, מתאוששת לאחר התרסקות ממושכת, בעקבות הודעת החברה על תחילת ביצוע פרויקט בשווי מליוני דולרים להקמת תשתית רשת אינטרנט אלחוטי ברחבי הפיליפינים, זינק ערך מנייתה בבורסה בתל אביב והיא נסחרת היום סביב שער של 192.5 אגורות. את הפרויקט החדש, שצפוי להסתיים בעוד כשנתיים, תבצע אלוורין בשיתוף פעולה עם PLDT (ניו יורק: PHI ) – ספקית התקשורת הגדולה ביותר במדינה.
ברבעון הראשון של 2012 ירדו הכנסותיה של אלוורין ב-19.4% לעומת 2011. ההפסד הנקי של החברה עמד על 5.4 מיליון דולרים. בנוסף, בשל ירידת ערך מניית אלוורין אל מתחת לדולר אחד פרסמה החברה בתחילת מאי מכתב אזהרה מפני מחיקתה מהמסחר בנאסד"ק. בעקבות נתונים אלו, צופה הנהלת החברה כי ההכנסות ברבעון השני של 2012 יסתכמו בין 31 ל-38 מיליון דולרים.

הקמת תשתיות ה-WiFi בפיליפינים תתבצע באמצעות פתרון ה- WNSn של אלווריון, המאפשר גישה לאינטרנט אלחוטי גם ממרחקים גדולים ובקיבולת של 20 מגה לשניה. מחברת אלוורין נמסר כי בעזרת טכנולוגיה זו, יכולה הרשת לחדור גם אל תוך מבנים ציבוריים כמו מוזיאונים או ספריות. כמו כן, ה- WNSn מאפשר הגעת תקשורת אינטרנט אלחוטית גם לאתרים הנמצאים מחוץ לטווח הראיה ועקיפת מכשולים עירוניים צפופים בטווח הראיה כמו מבנים ועצים.

בנוסף,על מנת להטמיע את הרשת באזורים עירוניים, תכננה אלווריון שרוולי הסוואה עבור התקני ה- WiFi. השרוולים מאפשרים למנויי חברתPLDT להנות מגישה חופשית לכל שירותיה באמצעות שם משתמש וסיסמא, בכל האיזורים בהם הרשת פעילה מכל מכשיר נייד או נייח.
לדברי חזי לפיד, נשיא ומנכ"ל אלווריון, "הטכנולוגיה המתקדמת שלנו נותנת ל- PLDT את הפתרון המתאים לצרכיה, באמצעות רשת ארצית של נקודות תקשורת, שיאפשרו לספקית התקשורת לקבל חיבור איכותי וחוויית שימוש מצויינת לאינטרנט מכל מקום בו הם נמצאים".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.