חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

אלון בן דוד מול סטודנטים: "עשינו כתבות נגד ביבי שלא היו מוצדקות עיתונאית"

"יהיה לי מאד קשה לעמוד כאן ולהגן על התקשורת הישראלית. יש בה הרבה חלקים מאד בעייתיים. היא גם עוברת שחיקה מאד מצערת" – כך אמר אתמול אלון בן דוד, מגיש מהדורת שישי בערוץ 10, בכנס "מנהיגות ומצוינות" של הפקולטה למנהל עסקים, במרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן. הכנס היה בהנחית גל גבאי והשתתפו בו גם חה"כ אורלי לוי-אבקסיס, מר משה חורב, מנכ"ל אורקל ישראל, ואיציק קורנפיין, לשעבר יו"ר בית"ר ירושלים.

"אובדן האמון בתקשורת הוא חלק מקריסת ההיררכיה בכל מעגלי החיים", הוסיף בן דוד. "הוא חלק מקריסת המהנגיות שמלווה את כל אזורי החיים. זו אחת הסיבות שלא רק התקשורת נמצאת במשבר מנהיגות אלא מדינות נמצאות במשבר מנהיגות. כי אנשים שמעיזים ונכנסים לזירה הציבורית התקשורת מייסרת אותם במסרקות ברזל עד שאנשים מוצלחים אומרים: שומר נפשו ירחק".

צילום: יח"צ

"אני בא ממקום שאני שמח להגיד שלא חרגתי אף פעם מגבולות האתיקה שלי", המשך בן דוד. "אני מקפיד ככלל לחיי לא לעשות דברים שאני מתבייש בהם. לא נתקלתי בסיטואציות שהן אני נאלץ לכופף את האתיקה שלי לא לטובת בעל מניות ולא לטובת סיפור".

בן דוד טען כי עד היום לא הרגיש שום זרימה של הוראות או תכתיבים מבעל מניות כזה או אחר: "לפעמים הגזמנו", הודה. "כשקנה אותנו לאודר ודווקא בפרנציפ על היום שהוא נכנס לערוץ עשינו כתבות נגד ביבי, שלא היו מוצדקות עיתונאית ופגענו באשתו של ביבי כדי להראות שאנחנו משוחררים, לדעתי פה חרגנו מהאתיקה. והיו עוד דוגמאות כאלה שבעטנו בבעלי המניות כדי שלא תהיה מראית עין שאנחנו עושי דברם".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן