Forbes Israel Logo

אלון חסן: "החליטו להפליל אותי, אני מפחד שגם ירצחו אותי"

"אני מפחד שירצחו אותי" – כך אמר היו"ר המושעה של ועד עובדי נמל אשדוד, אלון חסן, בראיון לתכנית "לילה כלכלי" בערוץ 10.

חסן השעה את עצמו מהתפקיד לאחר שתחקיר ערוץ 2 מצא לכאורה חשד לניגוד עניינים בין תפקידו כיו"ר ועד העובדים לבין עסקיו הפרטיים. "הנמל זה מאות מיליוני שקלים", אמר חסן לכתב ניב גלבוע. "זה כוח, כסף ועוצמה. רוצים לקחת תרנגולת שמטילה ביצי זהב ולתת אותה לטייקונים. אני לא מוכן לזה אז הם החליטו לחסל אותי", אמר חסן.

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

"זה לא הכל, הם מנסים גם להפליל אותי", הוסיף חסן, "אבל אני לא עבריין. אני גם לא סוחר סמים. הם יכולים גם מחר לדרוס אותי, לרצוח אותי, לא יודע מי, אני נותן לאנשים להבין".

צילום מסך מתוך חדשות ערוץ 10

לפני כחודש וחצי הוציא הממונה על הגבלים עסקיים, פרופ' דיויד גילה, מכתבי שימוע לשתי חברות נמלי הים באשדוד וחיפה, בטרם יקבע כי הן מהוות קבוצת ריכוז בשירותי פריקת וטעינת מכולות – ובכך התבצע למעשה הצעד הראשון בדרך לפרסום מכרז להפעלת שני נמלים פרטיים. 

בתחילת החודש הודיע משרד התחבורה כי יפרסם שני מכרזים להקמת שני נמלי ים פרטיים בחיפה ובאשדוד, לאחר הסדר אליו הגיע עם שר האוצר יאיר לפיד וראש הממשלה בנימין נתניהו. שר התחבורה אף לעג לחסן בדף הפייסבוק שלו, כאשר רשם בין היתר "איזה כיף לראות את לברון ג'יימס מטביע לסל ולא את חסן מטביע את הנמל", ו-"אם אם חסן ותורג'מן (יו"ר ועד עובדי נמל חיפה) רוצים לראות את הנמלים החדשים – שיקנו משקפת".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.