Forbes Israel Logo

אלקטרה מציגה תפיסה ארגונית חדשה שמתמקדת בלקוח

אלקטרה קיימה בהאנגר 11 שבנמל תל אביב את אירוע הפתיחה לשנת 2019, במהלכו הציג מנכ"ל החברה החדש, צביקה שווימר, את התפיסה הארגונית החדשה של החברה ובמרכזה מעבר לאסטרטגיה ממוקדת לקוח תחת הסיסמה "2019: עם הפנים ללקוח".

כחלק מיישום האסטרטגיה חשף שווימר שתי חטיבות חדשות בחברה: חטיבת לקוחות וחטיבת טכנולוגיה ופיתוח עסקי. בראש חטיבת הלקוחות יעמוד טל בית הלחמי, בן ה-46 נשוי ואב לשלושה, שהחל לעבוד באלקטרה לפני 25 שנה כטכנאי שירות ובארבע השנים האחרונות מכהן כסמנכ"ל חטיבת השרות בחברה. חטיבת הלקוחות בראשותו של בית הלחמי נערכת לספק ללקוחות אלקטרה השונים: משקי בית, מתקינים, קמעונאים ועוד שירות ברמה שאותה מגדירים באלקטרה תחת השם: "שירות פריים".


טל בית הלחמי, סמנכ"ל השירות, מנהל חטיבת הלקוחות באלקטרה | צילום: יח"צ

"העולם משתנה בקצב מהיר, הטכנולוגיות מתפתחות וצרכי הלקוחות משתנים בתדירות גבוהה", ציין טל בית הלחמי והוסיף: "בחטיבת הלקוחות של אלקטרה אנו נערכים לספק שירות איכותי ואנושי, אשר יודע להשתמש נכון בטכנולוגיה המתקדמת בהתאם לצרכים של כל לקוח ולקוח ותוך הקפדה בלתי מתפשרת על איכות, זמינות ופשטות".

בראש חטיבת הטכנולוגיה והפיתוח העסקי בחברה יעמוד שי דרחי, שמגיע מעולם הפתרונות הטכנולוגיים ומביא ניסיון עשיר בעולם הדיגיטל ופתרונות טכנולוגיה בעולמות הקמעונאות. בתפקידו האחרון כיהן דרחי כמנהל חטיבת הקמעונאות בחברת VeriFone. במסגרת תפקידו יעסוק בפיתוח וביישום פתרונות חדשניים בתחומים מגוונים שעיקרם שיפור ממשק וחווית הלקוח, בנוסף למכלול התחומים והשירותים הקיימים כיום בחברה.

אלקטרה מוצרי צריכה, מקבוצת אלקו, הינה החברה הוותיקה (נוסדה ב-1951) והמובילה בישראל בתחום מוצרי החשמל הביתיים, המיזוג והתקשורת. החברה עוסקת בייצור, ייבוא, ייצוא, מכירה, הפצה, שיווק ומתן שירותים למגוון רחב של מוצרי צריכה חשמליים, המלווים את מיליוני לקוחותינו בבית, בדרכים ובמקום העבודה. מחזור מכירות שנתי של כ-2.49 מיליארד שקלים וכ-1,600 עובדים מסורים מביאים את אלקטרה להיות החברה הגדולה ביותר בתחומה בשוק הישראלי.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.