Forbes Israel Logo

אנונימוס מאיימים: נתקיף יעדים ישראלים ב-7 באפריל

קבוצת ההאקרים אנונימוס, יחד עם האקרים רבים פרו-פלסטינים, מתכננת מתקפת סייבר מאסיבית על ישראל ומאיימת, על פי דבריהם "למחוק את המדינה" מרשת האינטרנט. על פי מספר מקורות, המתקפה, אשר קיבלה את השם #OpIsrael מתוכננת ליום ראשון, ה-7 באפריל 2013.

על פי חשבון הטוויטר של AnonGhost המזדהה כחבר בארגון, נראה כי קבוצות האקרים שונות מרחבי העולם החליטו להיענות לקריאה של הארגון והחלו לארגן מתקפות סייבר משלהן, כחלק משיתוף פעולה נרחב.

עוד דווח על ידי אנונימוס, כי הרשויות בישראל לוקחות ברצינות את איומי הארגון ונערכות באופן מיוחד למתקפה המדוברת. על פי הדיווחים, החשש הגדול ביותר של ישראל הוא שמדובר הפעם, פרט לאנונימוס, בקבוצות האקרים שונות ברחבי העולם שיחליטו לעשות יד אחת ולתקוף את מרחב הסייבר של ישראל.

אנונימוס: התעלמתם מהאזהרות? עכשיו תשלמו

#OpIsrael עצמו הוכרז על ידי הארגון בנובמבר 2012 ועל פי מסר שהעבירו בהודעה רשמית בסרטון YouTube מטעם הארגון, "ישראל התעלמה מאזהרות חוזרות ונשנות של הארגון בנוגע להפרת זכויות אדם ו"כיבוי" האינטרנט במדינה". הארגון הכריז כי בתגובה על המעשים של ישראל, הוא יכה באתרי אינטרנט במרחב הוירטואלי של המדינה.

אנונימוס | צילום: רויטרס

זוהי אינה הפעם הראשונה בה מתקפות סייבר נגד ישראל נערכות כחלק מ-#OpIsrael במסגרת הארגון המפוקפק. המתקפות הללו נערכות בצורה הדרגתית ומבוקרת כנגד אתרים ישראלים שונים, גדולים כקטנים מאז מבצע "עמוד ענן" שנערך בנובמבר 2012 בעזה.

במסגרת #OpIsrael נחשפו עד כה פרטים על חשבונותיהם של 600 אלף משתמשים ישראלים בשירותי הדואר האלקטרוני של וואלה ונתונים אישיים של 5,000 פקידים ישראלים הכוללים שמות, מספרי תעודת זהות וכתובות דואר אלקטרוני אישיות. כמו כן, מעל 700 אתרי אינטרנט ישראלים, ביניהם אתרים ממשלתיים ספגו מתקפות שונות במהלך התקופה האחרונה. על פי משרד האוצר, נספרו וזוהו כ-44 מיליון מתקפות ייחודיות על אתרים ממשלתיים.

לידיעה המקורית
להפוך תמונות לאריחים [Windows Phone App Challenge]
5 אלטרנטיבות ל-Google Reader

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.