Forbes Israel Logo

אספן גרופ מקיימת מו"מ למכירת המרכז הלוגיסטי של טומי הילפיגר בהולנד

חברת אספן גרופ, בניהולו של אילן גיפמן, מנהלת מו"מ מתקדם עם קרן ריט זרה הנסחרת בחו"ל למכירת המרכז הלוגיסטי של רשת האופנה טומי הילפיגר בעיר ואנלו (Vanelo) שבהולנד, וזאת תמורת כ-130 מיליון שקל (כ-27.4 מיליון יורו).

אספן מדווחת כי שווי הנכס בספריה עמד בסוף 2012 על כ-118 מיליון שקל (כ-24.9 מיליון יורו). במידה וייחתם הסכם סופי למכירת הנכס, תניב העיסקה לאספן תזרים מזומנים חופשי בסך של כ-54 מיליון שקל (כ-11.4 מיליון יורו) ורווח בסך של כ-8 מיליון שקל (כ-1.7 מיליון יורו).


גיא פלג, יו"ר אספן גרופ | צילום: ישראל הדרי

המרכז הלוגיסטי בהולנד נרכש על ידי אספן גרופ לפני פחות משנתיים בכ-23.5 מיליון יורו ויימכר כעת בכ-27.4 מיליון יורו. באספן מעריכים כי ההסכם, הכפוף להסכמת הבנק המלווה ולאישור דירקטוריון החברה, ייחתם בשבועות הקרובים.

"אנו מקווים לחתום על הסכם סופי למכירת הנכס בשבועות הקרובים", מסר גיא פרג, יו"ר דירקטוריון אספן גרופ. "עיסקה זו מעידה על איכות הנכסים שבהן מחזיקה אספן ועל יכולתנו לנצל הזדמנות למימוש, במחיר המשקף רווח תזרימי ברוטו של כ-24 מיליון שקל, תזרים גבוה ותשואה כוללת גבוהה העומדת על כ-68% על הון שהשקענו לפני פחות משנתיים. אנו פועלים כיום כדי לפתח את אספן באמצעות מיזוגים של חברות ורכישת תיקי נכסים של חברות, במקביל לניצול להזדמנויות אטרקטיביות למימוש נכסים והקפדה על שיפור היחסים הפיננסיים של החברה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.