חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

אספרסו קלאב משדרגת את חווית הקפה עם טכנולוגיה חדשה

רגע לפני היציאה לשוק הבינלאומי, אספרסו קלאב תשיק בחורף הקרוב אפליקציה חדשה לשוק הישראלי בלבד. החידוש הטכנולוגי יאפשר לחברות הקפה להציע ללקוחותיהן שירות ואספקת קפה במשלוחים עד לביתם, ובכך לשדרג את חוויית הלקוח ברכישת מוצרים, עד ידי סריקה פנימית של מכונות הקפה. בין השירותים שמעניקה האפליקציה: הזמנת חבילות קפה, בירור יתרת החשבון, מעקב אחרי משלוח ופתיחת קריאות שירות. האפליקציה תהיה חינמית עבור לקוחות חברות הקפה שישתמשו בטכנולוגיה, משתמשי אייפון ואנדרואיד.

לצורך הפרויקט, המתקיים בשיתוף פעולה עם חברת Cffitaly האיטלקית, גייסה החברה את מיטב המהנדסים והמפתחים מחברות מובילות בתחום, המחזיקות בניסיון רב שנים בפיתוח מוצרים חוצי פלטפורמות ברשת, במובייל ובענן, כמו גם ביישום ואינטגרציה של מערכות מידע ומומחיות במגוון טכנולוגיות המידע.

גובה ההשקעה בפרויקט, אשר נמשך קרוב לשנתיים, עומד נכון להיום על 5 מיליון ש"ח, כאשר צפויה השקעה נוספת בגובה 2 מיליון ש"ח, עבור תהליכי בקרת איכות, השקת המוצר והפצה ראשונית.

שדרוג החוויה של הצרכן הישראלי | צילום: Fotolia

"אני סמוך ובטוח כי הפיתוח הייחודי, המהווה פרי פיתוח ישראלי", אומר אורן טל, מנכ"ל אספרסו קלאב. "ייתן מענה לחברות מכונות קפה וקפסולות קפה בכל רחבי העולם, אשר מעוניינות לשדרג את חווית הקנייה והצריכה של הלקוחות שלהן."

אודות אספרסו קלאב: אספרסו קלאב הינה מועדון הקפה השני בגודלו בישראל, ופועלת בשיטה ייחודית לפיה משלמים רק על הקפסולות ומקבלים את מכונת הקפה והשירות הביתה ללא תוספת תשלום. החברה משרתת כ-100 אלף בתי אב ועסקים בתחום מכונות הקפה והקפסולות מעל 10 שנים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן