Forbes Israel Logo

אפל בלחץ: חוששת שלא תספיק להשיק את iOS 7 בזמן

במהלך השבועות האחרונים זוכה iOS לשוב לכותרות בצל כנס המפתחים הקרוב שצפויה אפל לקיים בחודש הבא. אך כעת, על פי דיווח מאתר בלומברג מסתמן כי ייתכן והחברה לא תספיק לשחרר את הגרסה המדוברת בזמן. הדיווח מקבל חיזוק גם מאתר AllThingsD, המדווח כי על פי מקורבים לחברה, אפל החלה "לשאול" מהנדסים נוספים מחטיבת ה-OS X 10.9 שלה במטרה לעמוד בזמנים המתוכננים.

חשוב להבהיר כי הליך השאלת המהנדסים אינו נחשב יוצא דופן במיוחד עבור אפל, שכן כבר ב-2007 ביצעה פעולה דומה כאשר הצמידה מהנדסים מחטיבת OS X 10.5 אל פרוייקט האייפון. מהלך זה היה מוצלח, שכן אפל הצליחה לשלוח את המכשירים ללקוחות בזמן הנקוב, כך שעדיין אין סיבה לדאגה במיוחד לאור העובדה שאפל לא משחררת תאריכים רשמיים בנוגע להשקות עתידיות.

עם זאת, סביר להניח שהצצה ראשונה למערכת ההפעלה החדשה נזכה לראות כבר ב-WWDC, אירוע המפתחים של אפל שיתקיים הין ה-10 עד ה-14 ביוני. על פי הדיווחים האחרונים, המערכת צפויה להגיע אל קהל המשתמשים במהלך חודש ספטמבר, כך שלאפל יש מספיק זמן לסגור את הקצוות ולשלוח את הגרסה החדשה בזמן.

צילום: יח"צ (עיבוד תמונה)

העדכון הגדול ביותר מאז הושק האייפון לראשונה

העיכוב והצורך במהנדסים נוספים נובע, ככל הנראה, מהשינוי המשמעותי אותו עתידה iOS 7 להציג, כאשר הפעם ג'וני אייב לקח את המושכות ואחראי לממשק המשתמש החדש. בעוד שמידע אודות מערכת ההפעלה החדשה לא נחשף באופן רשמי, מקורות ושמועות ברשת מעידים כי המערכת תהיה פשוטה ובסיסית הרבה יותר מכפי שהיא כיום, ותציג דמיון מסויים למערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט, Windows Phone 8.

דיווחים נוספים מעידים כי המערכת תכלול לצד התצוגה החדשה גם אפשרויות שליטה חדשות, הכוללות לא רק מחוות אצבע מלבד גלילה ימינה ושמאלה על גבי המסך, ותאפשר הצגה של תפריטים ומידע נוסף גם ללא לחיצה על כפתור הבית המוכר.

בנוסף, ייתכן כי המערכת תכלול הטמעה של שירותי המפות של אפל ושל העוזרת האישית, סירי, ישירות ברכביהם של המשתמשים. בלומברג מדווח כי אייב נפגש עם מספר חברות האחראיות על טכנולוגיית בקרת תנועה המפתחות מוצרים הדומים לבקר ה-Leap, כך שייתכן כי המערכת תאפשר למשתמשים לתפעל אותה גם ללא מגע פיזי. כעת רק נותר להמתין ולראות האם השמועות יתבררו כנכונות, או שמערכת ההפעלה המשודרגת של אפל תציע בכלל עדכון מינורי.

לידיעה המקורית באתר ניוזגיק

עוד בניוזגיק:

מפתח הצליח לגרום ל-Google Glass להגיב למצמוץ בצילום

פייסבוק מזנקת בזכות המובייל, זמן טוב לרכוש מניות?

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.