Forbes Israel Logo

אפל משיקה: iPad Air, עדכון למחשבי ה-Mac Pro ושדרוגי תוכנה בחינם

אפל קיימה הערב אירוע הכרזה במרכז ירבא בואנה בסן פרנסיסקו בו חשפה את ליין האייפדים החדש לצד רענון מוצרים נוספים.

המנכ"ל טים קוק סיכם את כל ההשקות האחרונות – מכשירי האייפון החדשים, iOS7, מערכת ההפעלה Mavericks, מחשבים ה-Macbook, Mac Pro והאייפדים החדשים:
"המוצרים הללו הם רק דוגמה לחדשנות שרק אפל מסוגלת להציג", אמר קוק. "זה מה שאנחנו עושים בקליפורניה וחברות אחרות יכולות להיות גאות אם היה להם רק מוצר אחד כזה".

מוקדם יותר הזמין קוק לבמה את פיל שילר שסיפר על החידושים באייפד. שילר עבר על ארבעת הדורות של המכשירים הקודמים ואז העביר לוידאו שהציג את הדור החמישי של האייפד, הנקרא iPad Air ונראה כמו אייפד מיני גדול.

הוא יגיע עם תצוגת רטינה ושוליים קטנים יותר ב-43% מהדור הקודם. ה-iPad Air גם דק יותר ב-20% מהדור הקודם (7.5 מילימטר בלבד) ובמשקל של 450 גרם בלבד (1 פאונד). המכשיר יגיע עם מעבד A7 ומעבד M7 Motion Co-Processor בדומה לזה המשולב במכשירי האייפון של הדור האחרון.

ה-iPad Air יהיה בעל ביצועים מהירים יותר עד פי 8 מהדור הקודם ועד פי 72 טובים יותר מבחינת ביצועי גרפיקה. תמיכה ברשת אלחוטית 802.11n, מצלמה של 5MP ומצלמת Facetime ברזולוציה 1080p. המכשירי יגיע בצבעים כסוף ולבן ואפור-שחור וימכר באותם המכירים של הדור הקודם – 499$ עבור 16GB ו-629$ עבור גרסת ה-16GB עם תמיכה בסלולר.

בנוסף, הדגם הקודם של ה-iPad 2 ישאר זמין למכירה במחיר של 399$ בלבד. כל הדגמים החדשים יושקו ב-41 מדינות בו זמנית. ישראל לא ביניהן.

לאחר מכן עברו באפל לאייפד מיני. המכשיר החדש יגיע עם מסך רטינה ברזולוציה של 2048×1536, כמו אחיו הגדול. גם הוא יגיע עם מעבד A7 בארכיטקטורת 64Bit ויאפשר עד 10 שעות עבודה רצופה ללא סוללה. האייפד מיני החדש יכלול גם הוא את אותם מצלמה קדמית ואחורית כמו אחיו הגדול וגיע באותם צבעים. הדור החדש של המיני יעלה כ-399 דולר לגרסת ה-16GB ו-529$ בגרסה הכוללת תמיכה בסלולר. אפל תמשיך למכור את הדור הקודם של המיני, אך תוריד את המחיר שלו ל-299$ דולרים בלבד לגרסת ה-16GB.

"אנחנו שמחים להציג את כל המוצרים הללו לפני החגים", הוסיף קוק. "אני רוצה להודות לכל האנשים באפל שעבדו קשה כדי להביא אליכם את המוצרים האלה". 

לכתבה המקורית בגיקטיים

עוד בגיקטיים:

צילום ב-540° בעזרת 130 סמארטפונים

שיא החוצפה: הביקורת היתה גרועה, המפתחת פנתה ליוטיוב להסרת הסרטון

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.