Forbes Israel Logo

אפקט ההפתעה נפגם: הנקסוס 7 הבא והמוטו X החדש נחשפו

ימים ספורים לפני ארוחת הבוקר החגיגית אותה מתכננת גוגל למספר עיתונאים וגופי מדיה, מודלפות במלואן תמונות יח"צ של מכשירי הדור הבא של הנקסוס 7 והמוטו X החדש. התמונה, המתווספת למידע שדלף עוד קודם לכן, עוזר ליצור תמונה מלאה בכל הנוגע להכרזה המתוכננת של גוגל.

אפקט ההפתעה נפגם

ביום רביעי הקרוב, ב-24 לחודש תערוך גוגל ארוחת בוקר מיוחדת אותה ינחה סונדר פיצ'אי, האחראי על תחום אנדרואיד ו-Chrome OS בחברה. בעוד שההזמנה לאירוע אינה חושפת מידע רב פרט לעובדה שתוגש ארוחת בוקר, הדיווחים האחרונים טוענים כי לאור המנחה הספציפי שנבחר לאירוע, החברה מתכננת להציג את מכשיר נקסוס 7 המחודש.

כעת, המדליף הידוע והאמין evleaks חושף תמונות של מכשיר נקסוס 7 החדש. התמונות, המגיעות באיכות טובה במיוחד ולמעשה נראות כמו תמונות יח"צ לכל דבר, חושפות מכשיר שבעיקר דומה מאוד לקודמו. החלק האחורי של המכשיר מראה כי החברה החליטה להפטר מהעיצוב המעוגל והבולט, ולהציג גב חלק ומהודר במקומו. אלמנט נוסף אליו ניתן לשים לב במהדורה המחודשת, הוא המצלמה האחורית שתתלווה לזו הקדמית שהופיעה לבדה בדגם הקודם.

על פי הדיווחים העדכניים, המכשיר צפוי לכלול מסך ברזולוצייה 1920×1200, מעבד Snapdragon 600 בעל ארבע ליבות במהירות שעון של 1.5 GHz, זכרון RAM בנפח 2 או 4 ג'יגה ונפח אחסון בגודל של 16 או 32 ג'יגה. בנוסף, המכשיר יציע שני רמקולים אחוריים, לאיכות סאונד טובה יותר.

הנקסוס החדש. מקור: חשבון הטוויטר של evleaks

הדלפה נוספת המגיעה ישירות מקטלוג Best Buy מבהירה כי המכשיר יתחיל להמכר ביום שלישי, ככל הנראה ב-30 ביולי בגרסת 16 ג'יגה ובמחיר של 229 דולרים. רשת Staples מצידה חושפת תאריך השקה ב-31 ביולי, אך בשני המקרים ניתן לומר בוודאות כי המכשיר צפוי להמכר כבר במהלך השבוע הבא, בתחילת חודש אוגוסט.

לצד הטאבלט שניתן כבר להגיד כי נחשף לחלוטין, דיווחים נוספים מעידים כי במסגרת לאירוע העתידי מתכננת גוגל לחשוף גם את גרסת האנדרואיד החדשה, 4.3 – שתרוץ על מכשיר הנקסוס החדש שיצא לשוק.

ומה עם מוטורולה?

למרות שרכשה את החברה כבר ב-2011, גוגל החליטה לשמור על ההפרדה בין מוטורולה מוביליטי לבינה, כך שאנו לא צפויים לראות את מכשיר ה-Moto X המדובר במסגרת האירוע הנוכחי. עם זאת, מוטורולה כבר שלחה הזמנות לאירוע רשמי אותו מתכננת לקיים ב-1 באוגוסט, שבמסגרתו סביר להניח שתחשוף את המכשיר.

אם אינכם מעוניינים להמתין עד אז, גם כאן הדלפה משמעותית מ-evleaks חושפת תמונות איכותיות של, לטענתו, המכשיר החדש מבית החברה. על פי הדיווחים העדכניים המכשיר יגיע עם מסך בגודל 4.7 אינץ ברזולוציית 720×1280, זכרון RAM בנפח 2 ג'יגה ונפח אחסון של 16 ג'יגה, עם אפשרות הרחבה באמצעות microSD. בנוסף, המכשיר יגיע עם מצלמת 10 מגה פיקסל אחורית ומעבד Snapdragon כפול ליבה.

למרות המפרט הטכני הממוצע, מסתמן כי הייחוד והיתרון של הטלפון יבואו לידי ביטוי דווקא בתחום התוכנה, באמצעות אינטרקציה קולית שתקשיב למשתמש באופן תמידי ותגיב בצורה מיידית. על פי פרסומת אותה השיקה גוגל בתחילת חודש יולי תחת הסלוגן "המכשיר הראשון שהמשתמש יכול לעצב לעצמו", ייתכן כי תציע למשתמשים אפשרות לבחור את התכונות השונות של המכשיר לפני הרכישה, כגון צבע, חריטת טקסט ואפילו אפליקציות ויישומים שיותקנו מראש, על פי בחירתו.

לידיעה המקורית באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים:

IFTTT: תנו לאייפון לעבוד בשבילכם

הכירו את Plug – שירות הענן הפרטי שלכם, ללא הגבלה

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן