חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

אפריקה ישראל מקדמת 7 פרויקטים בשרון הצפוני בשווי של למעלה מ-2.1 מיליארד שקל

אפריקה ישראל מגורים, מקבוצת אפריקה ישראל, המרחיבה את היקף פעילותה בחלקו הצפוני של מטרופולין תל אביב, הודיעה אתמול (ב') כי בימים אלה היא מקדמת שבעה פרויקטים בשרון הצפוני בהיקף של למעלה מ-2,000 יחידות דיור. כאשר, צפי הכנסותיה מפרויקטים אלה (חלקה של החברה) יעמוד על למעלה מ- 2.1 מיליארד שקל.

הפרויקטים בהם פעילה אפריקה ישראל מגורים באזור השרון הצפוני הם: בעיר נתניה – 116 יח"ד בפרויקט "סביון באגם" ו- 272 יח"ד בפרויקט אנדריוס, בעיר חדרה – 208 יח"ד בפרויקט "סביוני נוף חדרה", בעיר הרצליה – 273 יח"ד בפרויקט "דיור להשכרה" (מתוכן מחזיקה החברה בבעלותה 50%) ו-350 יח"ד בפרויקט "אולפני הרצליה" (מתוכן מחזיקה החברה בבעלותה 50%). בנוסף, צפויה החברה לפתוח בשנת 6201 פרויקט בעיר חריש שיכלול381 יח"ד.


הדמיית פרויקט "סביוני השרון" בכפר יונה | צילום: ALL IN

בימים אלה משיקה החברה את פרויקט "סביוני השרון", הממוקם בין מושב ינוב לכפר יונה, ויכלול כ-335 יח"ד בתמהיל של 4, ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. וזאת, כחלק ממתחם מגורים מתוכנן ומוקפד, שהבנייה בו תהיה מאופיינת בבנייה רוויה, והוא עתיד לכלול בסיומו כ-2,100 דירות חדשות.

כפר יונה היא עיר צעירה המונה מעל ל- 21,000 תושבים. העיר, המאוכלסת בעיקר על ידי זוגות צעירים עד גיל 45 (כ- 73%), הינה עיר צעירה בעלת אופי קהילתי הפחות מאפיין את הערים הגדולות. ולפיכך, מהווה מוקד משיכה לזוגות צעירים רבים.

פרויקט "סביוני השרון", הנהנה מסמיכות לכבישים הראשיים (6, 4 ו-2), ממוקם במרחק קצר מתחנת הרכבת נתניה אליה ניתן להגיע גם באמצעות תחבורה ציבורית. כמו כן, לאחרונה החלו העבודות לפתיחת כביש 531 עוקף בית ליד, העתיד לחבר בין הכבישים 4 ו-57 ולקצר את הנסיעה אל כביש 6. כל אלה יחד מקרבים את השרון הצפוני לאזורי התעסוקה בגוש דן, ומציפים את הפוטנציאל של אזור זה וערי הלוויין בו.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן