Forbes Israel Logo

אקזיט בטחוני: GPS Global הישראלית נמכרה לחברה אמריקאית תמורת 11 מיליון דולר

GPS Global, חברה בבעלותו של איש העסקים אלי סבאג העוסקת במתן שירותי טכנולוגיה בתחום המעקב והניתור, נמכרה ל- SecureAlert האמריקאית המתמחה במעקב וניטור אלקטרוני של עבריינים, תמורת 11 מיליון דולר.

החברה הישראלית הפועלת בכפר סבא ומעסיקה כ-20 עובדים, הוקמה ב-2007 על ידי סבאג, המשמש כיום כיו"ר והבעלים. הטכנולוגיה והתוכנה המתקדמת של GPS Global הן הבסיס של כמה מהפתרונות הטכנולוגיים היעילים והמדויקים ביותר המוצעים למכירה בתעשיית המעקב והניטור העולמית המתרחבת. SecureAlert מתכננת לנצל את ההצלחה של GPS Global ולקבוע את פיתוח הדור הבא של המוצר שלה בישראל.


סבאג. אקזיט של 11 מיליון דולר | צילום: יח"צ 

סבאג צפוי להוביל כעת את הפיתוח העסקי של SecureAlert במדינות אירופה, אסיה ובשווקים אחרים מחוץ לארה"ב ודרום אמריקה. כמו כן, יוביל סבאג את איחוד פעילות המחקר והפיתוח של SecureAlert אשר תרוכז במתקנים החדשים בישראל.

"ביצענו בעבר מספר הערכות לחברות שונות בתחום כחלק מרצוננו ליצור תיק נכסים אסטרטגיים אשר יסייע לנו בביסוס מובילות בתעשיית הניטור האלקטרוני המתפתחת בקצב מהיר", אמר יו"ר SecureAlert גיא דוביוס. צוות הניהול המנוסה של GPS Global, יכולות המחקר והפיתוח והקשרים העסקיים הנרחבים שיש לחברה בשווקים הבינלאומיים הפכו אותה לבעלת ערך רב ומיידי ל-SecureAlert ".

סבאג הוסיף כי "האיחוד יאפשר לפתח פתרונות מתקדמים אשר יעניקו מענה לצרכים של אלפי גופי ביטחון ממשלתיים ועסקיים, בגדלים שונים ברחבי העולם".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.