Forbes Israel Logo

האקזיט של בוגר Forbes Under30: אינטל רוכשת את Cnvrg.io

ענקית השבבים אינטל רוכשת את חברת Cnvrg.io בסכום של כ-60 מיליון דולר. החברה מפתחת פלטפורמה שמסייעת להפוך מודלים של מדעני נתונים ליישימים יותר

אינטל, ענקית השבבים הבינלאומית, רוכשת את חברת Cnvrg.io הישראלית של לאה קולבן ויוחאי אטון, בוגר Forbes 30Under30 לשנת 2020 בסכום המוערך בכ-60 מיליון דולר. Cnvrg.io מפתחת פלטפורמה שמטרתה לייעל את עבודת צוותי מדעני הנתונים, ולהפוך את המודלים שהם מפתחים לישימים ושימושיים יותר. “הפלטפורמה שבנינו עוזרת בכל התהליך – החל במחקר של דאטה, דרך אלגוריתמים – ועד לשלב של מודלים ב־production", מסביר אטון.

בין לקוחות החברה, שהוקמה ב-2017 נמנים סטארט-אפים מתחום הבינה המלאכותית, אך גם גופים ביטחוניים, חברות מטוסים כמו Airbus, חברות גיימינג, ודאטה.

אטון (29), מייסד שותף ומנכ"ל החברה, גדל במבשרת ומשתעשע בתכנות כבר מגיל שבע. בתיכון כבר מכר מוצרים שבנה ולאחר שחרורו מהצבא החל ללמוד מדעי המחשב באוניברסיטה העברית. הוא סיים רק שנה אחת, אבל הספיק להקים במהלכה מעבדת חדשנות באוניברסיטה.

"אני מאוד אוהב לבנות דברים", אמר בראיון לרגל כניסתו לרשימת הצעירים המבטיחים של פורבס בתחילת השנה. "בהתחלה חשבתי שאני אוהב לבנות רק תוכנות, אבל היום אני נהנה גם מבנייה של חברה".

צילומים: Cnvrg.io

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.