Forbes Israel Logo

אקזיט נוסף בביומד: אלמה לייזרס הישראלית נמכרה לחברת פוסון פארמה תמורת 240 מיליון דולר

עוד אקזיט ענק בתחום הביומד. חברת אלמה לייזרס הישראלית נמכרה לפוסון פארמה תמורת 240 מיליון שקל. במסגרת הודעה שפרסמה היום פוסון הסינית נאמר כי היא תרכוש 95.6% ממניות החברה הישראלית. 

על פי הודעת פוסון, מדובר בעסקת המיזוג הבינאלומית הראשונה של ענקית הפארמה הנסחרת בבורסת הונג קונג. לטענת החברה זהו השלב הראשון בתוכנית ההתרחבות הבינאלומית שלה. 

הרוכשת, פוסון פארמה, יוצגה בארץ על ידי משרד עורכי הדין חיים פרידלנד ודובי גרוס ממשרד גורניצקי ושות'. בארה"ב, וושינגטון ומיאמי יוצגה הרוכשת על ידי עורך הדין ג'רמי לוסטמן מ-DLA PIPER.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

חברת אלמה לייזרס מייצרת מכשירי לייזר וקרני אור לטיפולים בתחומי הרפואה האסתטיקה. לחברה לקוחות בכל העולם. על פי נתנונים שפירסמה פוסון, בשנה החולפת הגיעה חברת אלמה ל-15% מהשוק. 

   זיו קרני, מנכ"ל אלמה לייזרס | צילום מסך

מנכ"ל אלמה לייזרס זיו קרני בירך על המיזוג עם החברה הסינית ואמר: "עובדי אלמה שמחים להיות חלק מהצוות של פוסון. המיזוג בין החברות יסייע להגדלת הפורטפוליו שלנו באסיה. אנו מצפים להתחלת העבודה עם המומחים של פוסון". 

חברת אלמה לייזרס נוסדה ב-1999 על ידי עובדי חברת לומינס. מדובר בחברה פרטית שאינה מדווחת לבורסה, אולם על פי נתונים של פוסון, החברה הישראלית רשמה בשנה החולפת הכנסות של כ-100 מיליון דולר. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.