חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

אקזיט: פייסבוק רוכשת את אונאבו תמורת 150-100 מיליון דולר

פייסבוק רוכשת את חברת הסטארט-אפ הישראלית אונאבו תמורת 150-100 מיליון דולר. תהיה זו הרכישה השלישית של ענקית הרשתות החברתיות בישראל, בעקבותיה אף עשוי לקום בארץ מרכז פיתוח של החברה.

אונאבו, שנוסדה בשנת 2010, מפתחת יישומים מבוססי טכנולוגיית ענן להורדת נפח הדאטה בהתקנים ניידים ומספקת שירותי מידע המבוסס על נתוני אמת שנאספים מהמכשירים. החברה נמצאת בבעלות פרטית ובסיסה בפאלו אלטו, קליפורניה, ונתמכת בידי הקרנות סקויה קפיטל, מאגמה ונצ'רס, הורייזונס ונצ'רס ו-Motorola Mobility.

"אנו שמחים להודיע ​​כי פייסבוק הסכימה לרכוש את החברה שלנו", נכתב היום בדף הפייסבוק של החברה. "לפני שלוש שנים, התחלנו לסייע לצרכני הטכנולוגיה של היום לעבוד ביעילות רבה יותר בעולם הנייד. השירות שלנו עוזר לאנשים לחסוך כסף באמצעות שימוש יעיל יותר בנתונים, וגם מסייע למפתחים, גדולים וקטנים, בעיצוב חוויות טובות יותר לאנשים".


צילום מסך מתוך אתר אונאבו 

"היום אנחנו להוטים לעשות את הצעד הבא ולהגדיל את השפענו על ידי תמיכה בשליחותה של פייסבוק לחבר את העולם", נכתב בהודעה שפרסמה החברה. "אנו שמחים להצטרף לצוות של פייסבוק ולשחק תפקיד חשוב בהשגת אחת מטרות החשובות ביותר – שימוש בנתונים בצורה יעילה יותר, כך שיותר אנשים ברחבי העולם יכולים יהיו להתחבר ולשתף".

"כאשר העסקה תיסגר אנו מתכננים להמשיך להפעיל את יישומי אונאבו כמותג עצמאי", הבטיחו באונאבו. "כמו תמיד, אנו נשארים מחויבים לפרטיותם של המשתמשים ביישומים שלנו והמחויבות שלנו לא ישתנו. אנו גאים מאוד בצוות המוכשר שיש לנו ומשרדינו בתל אביב יישארו פתוחים לעסקים ויהפוך לסניף הישראלי החדש של פייסבוק".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן