חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

אקרו נדל"ן השיקה את פרויקט נויה: "המחירים שוברי שוק"

אקרו נדל"ן הודיעה היום על תחילת שיווק מתחם המגורים והלייף סטייל "NOYA" בצפון יפו. היקף הפרויקט, אשר בנייתו אמורה להיות מושלמת בתוך כשלוש שנים, מוערך בכ-250 מיליון שקל. אקרו נדל"ן רכשה לאחרונה את השטח מהחברות "יובלים" ו"לני גרופ".

הפרויקט (ראשי תיבות של "North of Yaffo") ממוקם בקצה המערבי של דרך סלמה בסמיכות לכיכר השעון, צפונית ליפו המתחדשת ובמרחק קצר מהחוף. המתחם המשתרע על שטח של למעלה מ-8 דונם כולל 6 בניינים בני 6 קומות כל אחד, עם כניסה נפרדת לכל בניין, אשר בנויים מעל 2 חניונים תת קרקעיים. המבנים בנויים כשני אגפים העוטפים חצר פנימית מרוצפת אבן, בשטח של 700 מ"ר.

הדמיה: יח"צ

בפרויקט מתוכננות 131 דירות בגדלים ועיצובים שונים, החל מדירות בנות 2, 3 ו-4 חדרים, לופטים דו-קומתיים ופנטהאוזים. גודל הדירות נע בין 62 מ"ר ל-125 מ"ר + מרפסות. כל הדירות כוללות חניה פרטית בחניון התת קרקעי של המתחם.

הדירות במתחם משווקות בשלב ההשקה במחירים הנעים בין 22 ל-23 אלף שקל למ"ר, ולדברי החברה נמוכים בכ-25% מהמקובל באזור. בפרויקט דירות החל מ-1.575 מיליון שקל לדירת 2.5 חדרים ועד ל-1.8 מיליון שקל לדירות 3 חדרים בשטח של 80 מ"ר, ובנוסף דירות פנטהאוז במחירים של 2.4-2.690 מיליון שקל. הפרויקט תוכנן ע"י משרד אבנר ישר.

אילן קפון, מבעלי אקרו נדל"ן אמר היום: "האבולוציה של העיר תל אביב-יפו יוצרת בשנים האחרונות הזדמנות נדירה לקחת חלק בהתחדשות האורבנית של יפו, באזור הגובל בסיטי של תל אביב שהפך לאופנתי, מושך אליו מעצבים, אנשי תרבות, מובילי דעת קהל ומייצר הזדמנות נדל"ן אטרקטיבית. הפרויקט פונה לאוכלוסייה שרוצה לגור הכי קרוב שאפשר לכל אזורי הבילוי, התרבות והעסקים של תל אביב-יפו, בסמוך לים, למתחם התחנה ולשוק הפשפשים, וכל זאת במחירים שוברי שוק".

הדמייה של דירת לופט בפרוייקט | הדמיה: יח"צ

בחזית הפרויקט, קיימים שלושה מבנים לשימור, על שטח של כ-570 מ"ר, ומיועדים לשטח מסחר יוקרתי שיכלול מסעדות, בתי קפה, גלריות ועוד. מבנה נוסף לשימור, על שטח של 430 מ"ר, יועבר לרשות העירייה, לשימוש ציבורי.

אקרו נדל"ן, בבעלותם של צחי ארבוב, אילן קפון וזיו יעקבי, הינה קבוצה יזמית העומדת מאחורי כמה פרויקטים בתחום הנדל"ן. בין הפרויקטים של החברה נמנים שכונת פארק החורשות, מגדלי תל אביב, מגדל הגימנסיה, רוטשילד 17, צוקי ארסוף, קולנוע ת"א, מגדלי נאמן וכן פרויקטים למסחר ומשרדים באזור התעשייה של הרצליה.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן