חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

אריק יערי ימונה למנכ"ל בזן – יחליף את פנחס בוכריס

חברת בזן בשליטת החברה לישראל מודיעה על מינויו של אריק יערי כמנכ"ל החדש שלה. דירקטוריון בזן אישר הערב את מינויו של יערי שיחליף את המנכ"ל פנחס בוכריס שפרש מתפקידו לפני כשלושה חודשים. 

יערי, בן 61 כיהן בתפקידו האחרון כסמנכ"ל בכיר בחברת התרופות טבע. בשנים 2009-2012 שימש יערי כראש מערך המוצרים הגנריים של טבע ולפני כן, בשנים 2002-2009 היה סמנכ"ל חטיבת חומרי הגלם הפעילים של החברה TAP1. 

חברת בזן עוסקת בזיקוק נפט גולמי ובייצור מוצרי דלק וחומרים ארומטיים. החברה מפיקה מוצרים לשימוש תעשייתי, לתחבורה, לצריכה פרטית, לחקלאות ולתשתיות המבוססים על מזוט או גז. החברה לישראל מחזיקה ב-37% מהחברה ו-30% ממנה שייכים לאיש העסקים דיויד פדרמן.

אריק יערי | צילום: מתוך אתר חברת טבע

בזן סיכמה את הרבעון הראשון של השנה עם מחיקת ההפסד שנרשם ברבעון המקביל אשתקד ומעבר לרווח מנוטרל של 4 מיליון דולר. הרווח התפעולי של החברה עומד על 53 מיליון דולר – זינוק של 380% לעומת הרבעון הראשון של 2012, אז עמד הרווח התפעולי על 11 מיליון דולר.

ההכנסות ברבעון ירדו לרמה של כ-2.33 מיליארד דולר בהשוואה לכ-2.45 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד. את הירידה בהכנסות מייחסים בחברה לשינוי המדיניות שהונהג במרץ 2012 לפיו הרעיון הוא שהחברה תעבור ממקסימום ייצור לפעילות של מקסימום ייצור בנקודות הרווחיות ביותר בלבד.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן