Forbes Israel Logo

אתר גרופון נפרץ על ידי האקרים וחזר לאוויר: "אין סכנה למשתמשים"

אתר האינטרנט של שר ההסברה יולי אדלשטיין, ואתר הקופונים "גרופון", נפרצו היום בידי האקרים. האתר של אדלשטיין נפרץ בידי האקרים אשר כינו את עצמם 'קבוצת ההאקרים של עזה', אשר כתבו כי "אם אתם חושבים שתצליחו להרוס את ההתנגדות הפלסטינית באמצעות מלחמה – אתם טיפשים… אנחנו אנשים שאוהבים דם, והדם שלכם הוא מעדן".

באתר גרופון נכתב כי הפריצה התבצעה בידי האקרים פקיסטניים: "אתם לא לומדים מטעויות, חזירים", נכתב בדף הבית של החברה. "אתם רק הופכים את הדורות הפלסטיניים הבאים לחזקים יותר. לעזאזל איתכם!". מחברת גרופון נמסר כי האתר חזר לאוויר "מדובר בפריצה קלה לשרתי כתובות בלבד. כל מאגר המידע ונתוני העסקות והמשתמשים יושבים על שרתי גרופון המאובטחים בגרמניה".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

(צילום מסך מתוך האתר של השר אדלשטיין)

מאז תחילת מבצע עמוד ענן אותרו למעלה מ-44 מיליון ניסיונות להתקיף ולשבש את פעילות אתרי הממשלה ויחידותיהעל פי נתוני ממשל זמין, אותרו עשרות מיליוני התקפות על אתרי מערכת הביטחון, 10 מיליון התקפות על אתר בית הנשיא, 7 מיליון התקפות על אתר משרד החוץ, 3 מיליון התקפות על אתר ראש הממשלה ו-3 מיליון התקפות על אתר ממשל זמין GOV.IL.

(צילום מסך מתוך אתר האינטרנט של גרופון)

קבוצת האקרים אנונימוס אשר התייצבה לצד הפלסטיניים וביצעה תקיפה אינטרנטית כנגד אתרי אינטרנט של ממשלת ישראל, הכריזה כבר ביום שישי כי תפיל את אתרי אינטרנט של צה"ל, של ראש הממשלה ואתרים אחרים של כוחות הביטחון הישראליים. חשבון הקשור לאנונימוס צייץ בטוויטר וקרא להפלה של יותר מ-40 אתרי אינטרנט השייכים לממשלת ישראל ולצבא ההגנה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן