Forbes Israel Logo

באוויר, בים וביבשה

אם הזמנתם אי פעם מוצר מחו”ל דרך אחד מאתרי הקניות באינטרנט, אז רוב הסיכויים שחברת געש היא זו שדאגה לכך שהמוצר יגיע אליכם בבטחה ובמהירות.

חברת געש הוקמה בשנת 2002 על ידי דליה ורונן סימג'י שמנהלים את החברה מאז ועד היום.
לרונן ודליה יש ביחד מעל 60 שנות ניסיון משותפים בתחום השילוח הבינלאומי, עמילות המכס והבלדרות.  

רונן החל את דרכו בענף הלוגיסטיקה והבלדרות בשנת 1987, ודליה החלה את דרכה בתחום השילוח הבינלאומי באותה שנה. רונן ייעץ במשך שנים רבות כמומחה לתחום המכס לחטיבת הבלדרים בלשכת המסחר, והחל משנת 2011 ועד היום, רונן הינו יושב ראש לשכת סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים. מתוקף תפקידו רונן משתתף בישיבות הוועדה המייעצת של המכס, וכן פעיל בתחום מערכת המחשוב החדשה – "שער עולמי", אשר הוקמה במטרה לשפר את תהליכי המכס ולאפשר מעבר מהיר של סחורות למדינת ישראל וממנה, בשילוב כל גורמי הרגולציה ומשרדי הממשלה הרלוונטיים; חברות התעופה, הספנות, הבנקים, וגופים נוספים הקשורים בסחר הבינלאומי.

שילוח ועמילות מכס

געש הינה חלק מרשת משלחים בינלאומית הנקראת HTFN – High Tech Forwarding Network, ומספקת שירותים רבים בים ובאוויר, בייצוא ובייבוא. לגעש נגישות אל כל נמלי העולם ומקיימת קשרים עסקיים עם סוכנים מקומיים באותם יעדים שנבחרו בזכות אמינותם ויכולתם האופרטיבית. לחברה שירות משלוחים סדיר וקבוע אל ומאת כל הנמלים העיקריים בעולם, ומחלקת עמילות מכס גדולה. בנוסף געש מספקת פתרונות לוגיסטיים של אחסנה וליקוט ללקוחותיה ויודעת לספק את הפתרון לכל בקשה – הובלות יבשתיות בארץ ובחו"ל לכל יעד ומקום בנמלי העולם, איחוד מטענים (groupage service), טיפול בשטעונים (trans shipments), משלוחי צד ג' (drop shipments), ביטוח ימי (marine insurance) וטיפול במשלוחים מיוחדים.
כחברה מתקדמת געש שואפת להיות בחזית ענף שרשרת האספקה בתחום השילוח האווירי והימי בארץ, ומחויבת לשירות ועמידה בסטנדרטים גבוהים ביותר – במטרה מוצהרת לספק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר ובמחירים הנוחים ביותר.

פריסה ארצית

לגעש פריסה ארצית של 6 סניפים ברחבי הארץ: מחסן בלדרות ו־e-commerce במסוף המטענים בשדה התעופה, משרד בבית המיון של הדואר בתל אביב, משרד בבית המיון של הדואר בירושלים, ובנמלים הימיים, אשדוד וחיפה – כאשר המשרד הראשי נמצא ביהוד, צמוד לשדה התעופה. החברה מונה כ־80 עובדים הממוקמים כמחלקות ייעודיות של צוותים מקצועיים, מיומנים ומנוסים המאיישים את המשרדים בכל הארץ.

ביטוח מטענים

לחברת געש יש סוכנות ביטוח משל עצמה המבצעת ביטוח למטעני היבוא והיצוא, האוויריים והימיים ללקוחותיה ולכל דורש.

בלדרות וסחר אלקטרוני (e-Commerce)

לחברה מחסן בלדרות גדול במסוף המטענים בשדה התעופה, שהופך אותה לחברה הגדולה ביותר בארץ המספקת פתרונות לוגיסטיים בעולם המסחר הדיגיטלי (e-Commerce), הן בייבוא והן בייצוא של מוצרים אל ומישראל.

כחלק ממתן פתרונות בשרשרת האספקה של משלוחי ה־e-Commerce געש מספקת את ההובלה האווירית לארץ, את תהליך שחרור המוצרים מהמכס, ואת ה־Last Mile Delivery, קרי הפצת המשלוחים בארץ.

"אנחנו מקפידים לשמור על טווח ימים קצר ומהיר של משלוח, אספקת השירות שלנו נמדדת בזמנים של בין יום עד יומיים מהגעת המטען לארץ ועד להגעתו ליעד. הפעילות שלנו מתבצעת בימי עסקים רגילים ולרבות בסופי שבוע ומוצאי חגים, כאשר המטען משוחרר מהמכס ביום ההגעה, ממוין ליעדים ומופץ כבר למחרת היום, תוך התחייבות לשני ימי עסקים מיום השחרור ועד שהמטענים יהיו ביעדי המסירה בכל רחבי הארץ", אומר סימג'י ומוסיף "המחירים שלנו הם ללא תחרות, הגמישות שלנו כחברה פרטית בה כל ההחלטות הניהוליות נלקחות במהירות על ידי צוות ניהול מצומם ויעיל, מאפשרת לנו לבצע שינויים תוך כדי תנועה ולספק גם שירות וגם מחירים ללא תחרות, כאשר למתחרים הגדולים קשה לספק את זה".

לחברת געש חוזה שירות עם חברות הסחר האלקטרוני המוכרות והגדולות בעולם, איתן דואגת להיפגש באופן תדיר, תוך כדי הרחבת מעגל הלקוחות שלה. יצוין כי אחת הסיבות העיקריות שהקמעונאים מחו"ל עובדים עם חברת געש, היא העובדה שלקוחות הקצה בארץ מרוצים מהשירות, ומכך שבמקרים רבים השירות אף מהיר יותר משילוח אקספרס – אותו ניתן לבקש באתר הקמעונאי בתשלום נוסף, ומגמישות ביכולות ההפצה של החברה.

דליה ורונן סימג'י | צילום: יח"צ געש

לפי דרישת הלקוח

ההפצה בארץ מתבצעת במספר תצורות הובלה שונות לפי דרישת הלקוח, החל מהפצה מסורתית עד הבית באמצעות שליחים – ועד להפצה אל מרכזי מסירה (pickup points), או לוקרים הפתוחים 24 שעות ביממה. ללא ספק מדובר בתהליך מתפתח הצובר תאוצה אותו הלקוחות מעדיפים יותר ויותר, שכן הדבר מאפשר להם להגיע ולאסוף את המוצר בזמן הנוח והמתאים להם ביותר והכי חשוב, קרוב לבית.

דבר המנכ"ל

בסביבה הצרכנית של ימינו, המסתמכת יותר ויותר על טכנולוגיה משתנה, חברת געש זיהתה את הצורך לספק את הפתרונות הטכנולוגיים הנדרשים ובזמן. לכן מסתמכת געש על הפתרונות הכי מתקדמים בתחום מערכות התוכנה והטכנולוגיה, וממשיכה להשקיע בפיתוח ההיבט הטכנולוגי תוך שמירה על SLA – Service Level Agreement, יציב וקבוע, והתחייבות לזמן שירות הקצר ביותר מרגע הגעת המטען לארץ ועד ללקוח.

כאשר הקמעונאיים הגדולים מחו"ל מחפשים חברת שילוח ישראלית לעבוד איתה, הם רוצים להיות בטוחים שהחברה מכירה את השוק לעומק ובניסיונה המקצועי שנים של ידע, בנוסף להתחייבות לשירות האיכותי והמהיר ביותר תוך כדי תמחור אטרקטיבי. את כל הפרמטרים האלו געש מספקת מה שמקנה לה עדיפות עליונה אל מול חברות אחרות במשק.

השכלנו להבין שכחברה בעלת ניסיון גדול בעולם המשלוחים המהירים, בין אם זה שילוח ימי, שילוח אווירי או בלדרות, חובת ההוכחה הייתה ותישאר תמיד עלינו. אנחנו חייבים תמיד להיות הכי אטרקטיביים שאפשר בפני לקוחותינו ולספק להם הכל במקצועיות, יעילות ואיכות גבוהה.

אז מהו שם המשחק? להקשיב לצרכי הלקוח ולרוחות הנושבות בענף. העולם משתנה כל הזמן בקצב מהיר, ואנחנו מקפידים להיות שם כל הזמן, ותמיד כבר חושבים כמה צעדים קדימה.

לסיום: החזון של חברת געש להיות חברת ניהול שרשרת האספקה המובילה בישראל על ידי מתן מענה לצרכי הלוגיסטיקה של לקוחותינו ולהציע מצוינות וערך.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.