Forbes Israel Logo

בוני התיכון השלימה גיוס של כ-50 מיליון שקל: "מודים למשקיעים על האמון"

חברת הנדל"ן בוני התיכון, בניהולו של עמי פרץ, השלימה לאחרונה הנפקה ציבורית של איגרות חוב בה נרשמו בשלב המוסדי והציבורי יחדיו ביקושי יתר בהיקף של כ-78 מיליון שקל, הגבוהים בכ-56% מהסכום הכולל שהחברה ביקשה לגייס. בסך הכל, השלימה בוני התיכון גיוס כולל של כ-50 מיליון שקל.

בוני התיכון ביצעה את הגיוס באמצעות הנפקה של סדרת אג"ח חדשה (סדרה ה'), המדורגת בדירוג של Baa1 על ידי חברת הדירוג מידרוג. איגרות החוב המונפקות הן אג"ח "סטרייט" שקליות, בלתי צמודות, והעומדות לפירעון במהלך השנים 2015-2016 ב-2 תשלומים.

המח"מ של איגרות החוב עומד על כ-2.8 שנים, והריבית שנקבעה במכרז ההנפקה הנומינלית שנקבעה בהנפקה היא 8%, בהשוואה לריבית מקסימלית בשיעור של 8.3% שהציעה החברה למשקיעים. איגרות החוב מובטחות בשעבודים שונים, ומגובות באמות מידה פיננסיות שונות. את ההנפקה הוביל קונסורציום חתמים בראשות פועלים-אי.בי.אי, רוסאריו קפיטל ומיטב הנפקות.


עמי פרץ, מנכ"ל בוני התיכון | צילום: יח"צ

עמי פרץ, בעל השליטה ומנכ"ל בוני התיכון, אמר היום בהתייחסו להנפקה: "אנו מודים למשקיעים על הבעת האמון בבוני התיכון, בהנהלתה ובפעילותה, אמון המשתקף בהיקפי הביקושים שנרשמו בהנפקה. ההנפקה הינה חלק מתהליך מובנה של החברה לפיתוח פעילותה העסקית של בוני התיכון".

חברת בוני התיכון, בבעלות אהרון ועמי פרץ, מעורבת בהקמתן של אלפי יחידות דיור בפרויקטים שונים ברחבי הארץ. בנוסף, יוזמת החברה פרויקטי פינוי בינוי בקריית אונו ופתח תקווה בהיקף של כ-2,000 יחידות דיור, מרכז מסחרי בשכונה הירוקה בכפר סבא וקרקעות להקמת פרויקטים מלונאים בטיילת נתניה ובמושב צובה בכניסה לירושלים. החברה סיימה את תשעת החודשים הראשונים של 2012 עם הכנסות בסך של כ-182 מיליון שקל ועם רווח נקי בסך של כ-21 מיליון שקל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.