Forbes Israel Logo

ביזאבו (Bizzabo) הישראלית חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם הבנק של אירלנד

חברת ביזאבו (Bizzabo), המפתחת פלטפורמת טכנולוגיית ענן לניהול ושיווק של כנסים ואירועים עסקיים, תנהל מעתה את אירועי התאגיד הפיננסי הבינלאומי, הבנק של אירלנד (The Bank of Ireland).

ביזאבו מאפשרת ללקוחותיה לנהל, לשווק ולמקסם את האירועים העסקיים שלהם באמצעות פלטפורמה שמאחדת תחת קורת גג אחת כלים ליצירה של אתרי אירועים עסקיים, ניהול מערכת רישום משתתפים, בניית קהילות נטוורקינג ויכולות אנליזה מתקדמות.

״בנק אוף אירלנד״ הוא אחד מארבעת הבנקים הגדולים באירלנד, והוותיק ביותר מבניהם, עם שווי שוק מוערך של כ-8 מיליארד דולר וכ-1,500 אירועים בשנה.

במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי, מחלקות הבנק ישתמשו בפלטפורמה של Bizzabo כדי לנהל את כל האירועים הפנימיים של עובדי הבנק, וגם את האירועים החיצוניים, אשר מופנים ללקוחות פוטנציאליים או קיימים של הבנק.

מייסדי Bizzabo. מימין: בועז כץ, ערן בן-שושן, אלון אלרואי | צילום: Bizzabo

הטכנולוגיה של Bizzabo תאפשר לצוות השיווק של הבנק לייצר חוויה פרסונלית עבור כל משתתף, ולקבל מידע מהמערכת אודות הצלחת האירוע וההשפעה העסקית.

אלון אלרואי, מייסד שותף ב-Bizzabo, אמר כי "הבנק של אירלנד, כמו גם שותפויות אסטרטגיות נוספות שנחתמו השנה, מראות כמה חשובים מפגשי פנים מול פנים בעולם העסקי המודרני. צוותי השיווק של החברות המובילות בעולם משקיעות באירועים כ-24% מסך התקציב שלהן, יותר מבכל ערוץ שיווקי אחר. אנחנו גאים להיות חלוצים בתחום ולעזור למובילים עולמיים להבין את הערך העסקי האמיתי של אותם אירועים עסקיים״.

השת"פ מוערך במעט יותר ממיליון דולר לחמש שנים, אך בביזאבו (Bizzabo) סירבו להתייחס לסכום העסקה.

שוק הכנסים נמצא בצמיחה מתמדת: בכל יום מתקיימים כ-8,000 אירועים עסקיים מסביב לעולם, ועל פי Frost & Sullivan בשנה ממוצעת, חברות משקיעות יותר מ-500 מיליארד דולר באירועים וכנסים. מאז השקתה ב-2012, נשענו אלפי אירועים על ביזאבו. בין מאות לקוחות החברה נמנות חברות כגון EA sports, GitHub, Hubspot, WeWork ועוד. בשנה האחרונה בלבד, ההכנסות השנתיות של החברה גדלו ביותר מ-200% והצוות הוכפל בגודלו. לחברה משרדים בניו יורק ובת"א והיא מעסיקה כיום 85 עובדים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן