Forbes Israel Logo

ביזנס ופלז’ר: המלונות הישראליים שיגרמו לכם להרגיש כמו בחו”ל

ענף התיירות נמצא בצמיחה מתמדת. בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה מתמשכת במספר התיירים הנכנסים לארץ: מעל 3 מיליון ב־2016, כ־3.6 מיליון ב־2017 ויותר מ־4 מיליון צפויים לבקר כאן עד סוף 2018. לא כולם באים לבלות. כ־10% מכלל התיירים הם אנשי עסקים. המלונות בישראל לא נשארים אדישים לנתח אוכלוסייה זה – חלקם, אף ממתגים עצמם "כמלונות עסקים". השנה בחרנו להתמקד, בין יתר המלונות הטובים אותם בחנו, גם במלונות אלה.

הכתבה מופיעה בגיליון ספטמבר 2018 של פורבס ישראל

לרכישת גיליון חייגו 077-4304645

לרכישת מנוי למגזין פורבס ישראל

לכל העדכונים, הכתבות והדירוגים: עשו לנו לייק בפייסבוק

עם חליפה – וגם בלי

הקהילה העסקית המגיעה לארץ משתנה: יותר נשים, יותר צעירים ויותר תרבויות. תמצאו כאן יותר אנשי עסקים סינים וגם יותר תיירים עסקיים, שלא מקפידים על קוד לבוש של חליפה ועניבה. תיירים עסקיים בוחרים מלון על פי מיקום (קרבה לשדה תעופה, כנס, משרדי החברה), שירותים (מרחב עבודה, חדר כושר), המלצות של חברים או של גולשים ברשתות, השתייכות למועדון לקוחות ותנאים במלון שמאפשרים נטוורקינג.

בראשית, מצפה רמון | צילום: אסף פינצ'וק

ואכן, המגמה של מלונות העונים לצרכים החדשים של אורחים המתאכסנים במלון לרגל עסקים בסימן עלייה. מלונות, כמו פבליקה ו־NYX בתל אביב ובהרצליה, מחזקים את החיבור בין ביזנס לפלז'ר, העבודה והפנאי הם חלק מאותו אדם. התיירים האלה מתכוננים לפגישה העסקית, מצפים (ומקבלים) זמינות של חדר כושר 24/7 וישמחו לקפוץ לשתות בבר אחר הצהריים או בערב. המלונות ערים לצורך ומציעים לאנשי העסקים בני דור ה־Y מרחבי עבודה דומים ל־open space במשרדים הקבועים שלהם או אלה הניתנים להשכרה, דואגים לחדרי כושר חדישים ומאובזרים, מפעילים ברים בקומת הלובי או על הגג, מעודדים את אנשי העסקים לבלות במלון ואף לצרף אליהם לבילוי את הקולגות המקומיים. המלונות שמופיעים בדירוג הטובים ביותר של פורבס ישראל 2018 לפניכם, לפי סדר האלף־בית.
המלונות שמועדפים על מערכת "פורבס", מצוינים עם האות F שלנו.

איך בחרנו?

עבודת רקע, פגישות וקבלת מידע מגורמים מוכרים, כמו משרד התיירות, התאחדות המלונות בישראל, סוכני נסיעות ובעלי מקצוע אחרים בתחום, וכמובן גם סיורים במלונות השונים. כל ביקור במלון נעשה בתיאום מראש ובשקיפות מלאה. הסיורים היו מקיפים וכללו את כל רמות החדרים, כך שהיתה לנו גישה לכל אגף במלון. כמו כן לכל בית מלון היתה הזדמנות להדגים ולהסביר למה הוא ראוי להיכלל בדירוג.

במכלול השיקולים נבחנו השירותים המוצעים לאורח בחדרים ובמרחבי המלון, תוך דגש על כאלה שאינם כוללים תשלום נוסף (שימוש באופניים, טיולים בסופשבוע לתיירים). בדקנו את מספר העובדים ביחס למספר החדרים – פרמטר שמשפיע על מהירות השירות ויעילותו, על רמת הניקיון ועוד. פרט לנתונים אלו, ביקשנו למפות את הפרופיל של מצבת העובדים: יחס נשים־גברים בכלל ותפקידי ניהול בפרט, העסקת עובדים בעלי צרכים מיוחדים, בין שהאורחים חשופים להם או שהם "מאחורי הקלעים" (הרגולציה קובעת העסקת אחוז מסוים של עובדים בעלי צרכים מיוחדים).

אי אפשר שלא להתפעל מהשיפורים בתחום הקיימות והאקולוגיה, גם אם רובם מתוקף החוק. מצאנו מלונות ידידותיים לסביבה באופן יוצא דופן. נושא נוסף שנבחן הוא הקשר בין המלון לקהילה, ופה, יש לציין בצער, אין תמיד הלימה בין הצפוי למצוי. אירוח ונתינה הם הבסיס המוצק של מלונאות בכלל ושל כל אחד מהמלונות בנפרד. לכל המלונות יש אפשרות לארח מעת לעת ניצולי שואה, חיילים בודדים, לסייע בתחזוקה של בתים ומבנים של נזקקים בקלות יחסית עם אנשי מקצוע וכלי עבודה זמינים, חלק מהמלונות מסתפקים במינימום ויש שאף בפחות מזה.

לא ניתן להתעלם מהעלות של השהייה במלון בכלל ובמלונות הטובים ביותר בפרט. יחד עם זאת, בחרנו שלא לכלול את טווח המחירים, כיוון שאלו נקבעים על פי היצע וביקוש שמשתנה לעיתים תוך דקות.

צפון

אלמא, זיכרון יעקב
המבנה של אלמא מוכר היטב לנוסעים בכביש החוף. ב־1968 הוא נחנך כבית הבראה, בעיצובו של האדריכל יעקב רכטר. ב־2005 נרכש על ידי לילי אלשטיין, שהפכה אותו למרכז תרבות ואמנות שיש לו מלון. חזותו החיצונית של המלון לא השתנתה, וגם החללים הפנימיים מוקפדים ומעוצבים ברוח האדריכל המקורי. במקום אולם קונצרטים חדשני ומשוכלל עם עוגב, אולם קטן להופעות אינטימיות וגלריה עם תערוכות מתחלפות. מומלץ להצטרף לסיור מודרך יומי בן שעה במקום (ללא עלות לאורחים, פתוח בתשלום בתיאום מראש).

אלמא, זכרון יעקב | צילום: איתי  סיקולסקי

ביי קלאב, חיפה
מלון קטן וצנוע במבנה היסטורי לשימור משנות ה־20 של המאה הקודמת. החדרים והחללים משלבים עיצוב חדש ומודרני, תוך התאמה לצביון הבניין, בעל קירות אבן, מדרגות וריצוף ייחודיים.
מדי יום, פרט לשבת, מוגשים לאורחי המלון בשעות אחר הצהריים פירות וירקות, מאפים קטנים, שתייה צוננת, שתייה חמה ויין באזור ארוחת הבוקר, שמחציתו גינה מקורה ונעימה.

ביי קלאב, חיפה | צילום: יח"צ

דן כרמל, חיפה
המלון הוותיק, הצופה למפרץ חיפה ונמצא בשכנות לגנים הבהאיים היפים והמטופחים, מציע בריכת שחייה וסביבה מרחבי דשא, שהם נדירים במלונות עירוניים, ואטרקציה למשפחות שמגיעות ליהנות מחיפה.

האפנדי, עכו
שילוב של מוזיאון עתיקות, סלון ביתי ומלון בסמטאות העיר העתיקה: תריסר חדרים מרווחים, והחללים המשותפים גדולים ומזמינים את האורחים לבלות לא רק בעיר או בחדרם, אלא גם במרחבים הציבוריים של המלון. ארוחת הבוקר מוגשת על שולחן משותף אחד לכל האורחים ויוצרת מפגש ושיח ביניהם.

אחוזת יערות הכרמל
באחוזה מוזמנים האורחים לפגישה עם תזונאית הבית, לקבלת ייעוץ ולהתאמת תפריט אישי במהלך השהות במקום. כמו כן מוצע לאורחים מגוון פעילויות מקדמות בריאות ללא עלות, כמו הרצאות ופעילות גופנית במבנה ומחוץ לו.

סטאי, כנרת
פאר ויוקרה פרוסים לחוף הכנרת במלון שבו הכל גדול ומרווח: הלובי, המסעדות, מתחם הבריכה, הספא, מגרש החנייה ובעיקר החדרים וחדרי האמבטיה שבהם. בשטח רחב ידיים מפוזרים מבנים, כשבכל אחד מהם ארבעה חדרים אחידים בגודלם, שבחלקם הוט טאב ובחלקם בריכה קטנה.

ירושלים והסביבה

אוריינט
המלון שנחנך לפני כשנה במושבה הגרמנית מהווה תחרות לארבעת המלונות השוכנים זה לצד זה במרחק של ק"מ אחד ממנו. בדומה לשאר המלונות הטובים בבירה, גם חלק מחדרי המלון הם במבנים משומרים ומשופצים. חדרי המלון מהודרים וכך גם המרחבים הציבוריים. ארוחת הבוקר עשירה ומציעה תפריט מקומי: חלבה וזיתים משוק מחנה יהודה, גבינות ויין מהסטף והרי ירושלים, חומוס, מאפים ומתוקים מהעיר העתיקה ועוד. הצלחות והספלים מקרמיקה הם מעשה ידיה של אמנית ישראלית.

אוריינט, ירושלים | צילום: אורי אקרמן

אמריקן קולוני, ירושלים F
כמעט לא תשמעו עברית במלון, השוכן במזרח העיר. המקום משלב יוקרה מזרח תיכונית וצניעות, מבני המלון מוקפים בגינה, שבחלקה ירקות וצמחי תבלין המוצאים דרכם למנות שמוגשות לסועדים. כיוון שלא חלות על המקום מגבלות כשרות, יהיו בתפריט גם פירות ים, והאורחים יכולים ליהנות מקינוחים חלביים ומקפה הפוך גם בשבת. אופי המלון ופרופיל האורחים מאפשר פרטיות מוחלטת. אנשי עסקים יכולים לקיים פגישות דיסקרטיות, מי שמתכונן להרצאה, כותב מאמר או ספר יזכה לאווירה מתאימה ומעוררת השראה. על תולדות המלון ובעליו (אמריקאים, שבדים ובריטים) אפשר ללמד בארכיון ולזכות בהדרכה ללא תשלום. החדרים מרווחים, נקיים ומוארים.

אמריקן קולוני, ירושלים | צילום: יח"צ

המלך דוד

רבות נכתב וסופר על המלון, על ההיסטוריה ועל אורחיו: בני מלוכה, נשיאים, מנהיגים, סופרים, אמנים, מוכרים ומוכרים מאוד. לאורכו של המסדרון הארוך מוטבעות חתימותיהם של חלקם. לא רק השירות (לעילא ולעילא), הריהוט והמגוון הקולינרי בהתאם, אלא גם הנוף המרהיב של העיר העתיקה בשעות היום וגם בשעות הלילה.

וולדורף אסטוריה
המלון היוקרתי מקרין הוד והדר בכל פינה ובכל פריט. מההשקעה בשחזור חלקים מהמבנה המקורי שנבנה במאה הקודמת, דרך הריהוט, הנברשות וגופי התאורה ועד כלי האוכל (חלקם מפורצלן ויש גם כלי כסף), סידורי הפרחים, כלי המיטה והמגבות בחדרים ואפילו חימום תת רצפתי בכל חדרי האמבטיה.

וילה בראון
בדומה למלונות בוטיק בארץ בכלל ובירושלים בפרט, שעשו דרכם לדירוג שלנו, גם וילה בראון שוכן במבנה בן 150 שנה. עיצוב הפנים יוצא דופן, צבעים עזים וריהוט אקלקטי המשתלבים בחלקים שנשמרו מהמבנה המקורי. ארוחת הבוקר אינטימית, שכן היא יוצאת מהמטבח ישירות לשולחן הסועדים, התפריט מרענן, וההגשה יפה ומעודנת.

וילה בראון, ירושלים | צילום: אסף פינצ'וק

כרמים, קרית ענבים
מלון ספא מפנק בסימן גפנים, ענבים ויין. החל במיקומו בקרית ענבים, מוקף בכרמים נותני פרי, דרך העיצוב הפנימי שהצבע הסגול שולט בו ועד סדנאות יין בבוטיק היין שבמקום ובמרתף היינות העשיר. לטובת האורחים המעוניינים להתעמק מונחים בכל חדר ספרים בנושא.

ממילא
עם הכניסה למלון המואר ביום באור טבעי, ניתן להבחין בעיצוב החללים בסגנון אקלקטי. לכל אחת מפינות הישיבה המזמינות אופי אחר, המשלב עתיק עם מודרני ובא לידי ביטוי בריהוט, בגופי התאורה, בשטיחים, בתמונות, בכלים ובספרים. החדרים פונקציונליים ומעוצבים בקווים נקיים.

מצודת דוד, ירושלים F
המלון נמצא במתחם של ארבעה מלונות יוקרה (לצד המלך דוד, ממילא, ו־ולדורף אסטוריה), אך הוא היחיד ביניהם שיש לו גם, גם וגם: גם נוף לעיר העתיקה ולמגדל דוד, גם בריכה חיצונית מזמינה, גם טרקלין עסקים מרווח עם תפריט מגוון וגם ארוחת בוקר ייחודית. פנים המלון, הן המרחבים הציבוריים והן החדרים (הבוהקים מניקיון), מעוטרים בציורי ירושלים של דייוויד ריבס. על אף שבמלון יוקרה עסקינן, המלון מקרין שמרנות, במובן הטוב של המילה, וצניעות.

תל אביב והמרכז

דייוויד אינטרקונטיננטל
מלון שמתאים במיוחד לאנשי עסקים המשתתפים בכנסים הרבים המתקיימים בו. האולמות יכולים להכיל אלפי משתתפים, נוסף לחדרי ישיבות מאובזרים. אי אפשר להתעלם מהמיקום – סמוך לחוף הים, נווה צדק, מתחם התחנה, יפו ושוק הפשפשים. במזנונים של ארוחת הבוקר מוגש מדי יום תפריט המתאים גם לאנשי עסקים סינים.

בראון TLV
מלון צעיר, גאה ובלתי אמצעי, שאפשר להגדיר כמלון תל אביבי. את ארוחת הבוקר ניתן לבחור באחת מארבע מסעדות בסגנונות שונים שאופייניים לעיר: מסעדה צמחונית־טבעונית, משפחתית־כשרה, טרנדית ברוטשילד או שכונתית בנחלת בנימין. החדרים הקטנים נעדרים ערכות קפה, מתוך כוונה לעודד את האורחים לשתות קפה, תה ומים צוננים, המוצעים ללא תשלום, בלובי.

נורמן
לו היו מחפשים את המלון התל אביבי שראוי ביותר לארח את דוכסית קיימברידג' קייט מידלטון, שלא לומר את דוכסית סאסקס מייגן מרקל, נדמה כי התשובה היתה אחת: נורמן. מופת של אלגנטיות. עצי הפרי בגינה הנעימה, בעיבורו של המלון האורבני, אינם ההפתעה היחידה במלון הבוטיק. השירות מעולה, האבזור בחדרים ראוי לציון (כלי מיטה ומגבות משובחים), העיצוב והבחירה של כל פריטי הריהוט, חפצי הנוי, גופי התאורה או כלי אוכל מוקפדים וללא פשרות.
נורמן הגדיר מחדש לענף התיירות המקומי מלון יוקרה מהו.

דן אכדיה, הרצליה
מרחבי דשא גדולים, בריכה, מבנה עם גג רעפים אדום – כל אלה מזכירים קיבוץ ולא מלון עירוני. ההדר המאופק עם הכניסה למלון, שגם לאחר שיפוץ שמר על היופי של שנות ה־50, מקנה למקום אווירה של חופשה נינוחה לקהלים מגוונים, זוגות צעירים וצעירים ברוחם לצד משפחות.

דן תל אביב
מהמלונות הוותיקים והמפורסמים בעיר, ששומר לאורך השנים על רמה גבוהה ויוקרה מאופקת. המלון אירח בעבר, מארח ויש להניח שגם ימשיך לארח אישים ידועים בארץ ובעולם, מדינאים ואנשי תרבות ורוח. לצופים בו מהטיילת שלמרגלותיו או מהים נגלית החזית הצבעונית הייחודית, פרי יצירתו של האמן יעקב אגם.

הילטון וגם ויסטה
לפני כשנה וחצי חל שינוי מהותי בהילטון: המלון פוצל לשניים, ונוצר מלון בתוך מלון. למלון ויסטה שייכות הקומות העליונות, שכוללות כשליש ממספר החדרים במבנה, ולהילטון – החדרים בשאר הקומות. שני המלונות שייכים לאותה רשת בינלאומית וחולקים את השטחים הציבוריים: בריכה, חדר אוכל, חדר כושר ספא וכו'. מלון ויסטה יוקרתי יותר, אורחיו נהנים מחדרים מפנקים וטרקלין עסקים בקומה 17 עם נוף מרהיב הנשקף לים.

מרקט האוס, תל אביב־יפו
במלון, הנמצא בשוק הפשפשים, צילומים של דמויות מקומיות ותפריט שכולל בורקסים וביצים קשות, סביח, חומוס מסבחה, לצד סלטים, דגים וגבינות, שמעבירים את אווירת השוק גם לתוך המבנה המשופץ.

פבליקה, הרצליה
טרקלין העסקים במלון השוכן במרכז העסקים בהרצליה מזכיר קצת משרד פרסום: שולחנות משרדיים עם מחשבים, מחברות מעוצבות וצבעי עיפרון, כיאה למלונות החדשים שפונים לאנשי העסקים הצעירים. מתחם ארוחת הבוקר הוא חלק מהלובי, שבערב הופך לבר.

רויאל ביץ'
ייחודו של המלון, השוכן סמוך לשפת הים, הוא בבריכה. גם בימי השמש החמים נהנים המתרחצים מצל מוחלט הודות לתקרה גבוהה מעל הבריכה כולה. עיצובו הפנימי של המלון מודרני, והוא משופע ביצירות אמנות שחלקן מוצעות למכירה.

ריץ קרלטון, הרצליה
השירות מצוין, ועל כך מעידה העובדה, כי צוותים של הרשת בעולם מדריכים חברות וארגונים כמו בנקים לגבי "תורת השירות". המלון מציע לאנשי העסקים הסעות ללא תשלום בשעות הבוקר למשרדים שבאזור ההייטק של הרצליה. יתרון נוסף למלון הוא מיקומו מעל מרכז קניות ומסעדות ועם נוף למרינה.

שרתון, תל אביב F
אי אפשר שלא להתפעל מהשירותים הייחודיים למלון, שמתאימים לאנשי עסקים ולאורחיו בכלל, בשני תחומים: טכנולוגי־דיגיטלי ואקולוגי. ברמה הטכנולוגית־דיגיטלית זוכים כל האורחים לקבלת מענה (תוך פחות מדקה) לפנייה באמצעות מסרון בוואטסאפ. כמו כן עומדת לרשותם גלישה ללא הגבלה ליותר מ־7,000 עיתונים ומגזינים מרחבי העולם, שאותם ניתן לאתר לפי שפה, מדינה או תחום עניין. הגישה זמינה לאורחים שלושה ימים לאחר הצ'ק־אאוט.

שרתון, תל אביב | צילום: יח"צ

החדשנות בשרתון ממשיכה גם לתחום הירוק: לרבים מוכר הכרטיס המונח בחדרים, שמציע לאורחים לוותר על החלפת מגבות או מצעים מדי יום, כדי לחסוך במשאבים ולשמור על כדור הארץ. גם בשרתון יש כרטיס כזה, אך להבדיל ממלונות אחרים, הוא מציע תגמול על כל יום ללא החלפה (עד שלושה ימים ברצף, מעבר לכך יחודשו המגבות והמצעים): צבירת נקודות המקנות הטבות לחברי מועדון או זיכוי כספי למזון ולמשקאות במלון או תרומה שתועבר לארגון יוניסף (ארגון בינלאומי למען ילדים). מעניין לראות גם שלושה פחים מעוצבים לפסולת נייר, פלסטיק וזכוכית, המוצבים בכל קומה.

לזכותו של המלון עומדת גם העובדה שהוא ידידותי לבעלי חיים. בשרתון ידאגו שהכלב או החתול של האורח יזכה למיטה, כלי אוכל, שקית לצרכים ואפילו צעצוע.

אילת והדרום

בראשית, מצפה רמון F
בראשית הוא מלון יחיד ומיוחד בישראל. מלון ספא יוקרתי בלב שמורת טבע מדברית, על מצוק שלמרגלותיו מכתש רמון. המלון משתלב באופן יוצא דופן עם השמורה, שבמבט ראשון נראית שוממת ומאובקת. האורחים במלון חשים את הטבע מסביב גם אם אינם יוצאים לטייל באזור ומעדיפים ליהנות מכל הטוב שהמלון מציע. המבנים הנמוכים והבהירים משתלבים בצבעי השמורה עם נוף חום־צהבהב וחד גוני המקיף אותם. דיירי השמורה, יעלים קלי רגלים, יכולים לדלג מעל גדר נמוכה וסמלית, להסתובב בין המבנים וסמוך לבריכות הפרטיות הקטנות שיש לשליש מהחדרים.

בראשית, מצפה רמון | צילום: אסף פינצ'וק

הבריכה המרכזית היא מהיפות בארץ, ואסור לוותר על שחייה במימיה או מנוחה על אחת ממיטות השיזוף המסודרות למופת סמוך לה ופונות לנוף המכתש.
פה כדאי להתארח לפחות פעם אחת. המיקום המבודד של המלון, המוגדר "מלון נופש מדברי", שמורת הטבע, הספא, החדרים והאווירה בכלל מאפשרים ובעקיפין אף מעודדים את האורחים להתנתק ולהתמכר לשלווה ולשקט מבורכים לצד מגוון גדול של טיפולי ספא מפנקים.

דן אילת
המלון, מהוותיקים והמוכרים בעיר, מנוסה בקיום כנסים ואירוח המשתתפים לצד משפחות בעיקר בחופשות הקיץ ובחגים. לאורחיו הצעירים מעניק המלון, מלבד אטרקציות בבריכות, גם שפע של פעילויות ותכנים במתחמים נפרדים לפעוטות, לילדים ולנוער. לפני כשנה עבר המלון שיפוץ וריענן את העיצוב.

הרודס ויטאליס
למי שרוצה ליהנות ממלון ספא שקט (המיועד לזוגות בלבד) ומהיתרונות האחרים של אילת, כמו מרכזי בילוי וקניות (ללא מע"מ) שנמצאים במרחק הליכה (להבדיל ממלונות ספא אחרים). גם אם אינכם חובבי ספא, אך מחפשים מלון שקט עם אווירה רגועה ובמיקום מרכזי, הרודס ויטאליס הוא בחירה מצויינת.

הרודס פאלאס
יציאה מהבית עם תינוק כרוכה בהצטיידות מורכבת. האריזות הן אתגר של ממש, וגם המאורגנים יותר עלולים לשכוח פריט זה או אחר. בהרודס חשבו על הכל, והם מציעים פתרונות מעשיים ללא עלות: חבילת ""baby welcome.בתיאום מראש זוכים האורחים למבחר אביזרים, כמו עגלה (שתופסת מקום רב ברכב), סטריליזטור, מגן ראש למיטת תינוק, מנורת לילה, סינרים ותפריט מותאם לקטנטנים, כמו מזון טחון.

הרודס פאלאס, אילת | צילום: יח"צ

מלכת שבא
כמו בכל מלון המותאם למשפחות, בטח ובטח באילת, גם במלון זה חדר אוכל גדול, בריכות, חדרים מותאמים, אבל יצוין הבדל משמעותי אחד: במלון בית הכנסת קבוע, יפה ומהודר, המתאים לפוקדים את בית הכנסת בשבתות ובחגים ולחוגגים בר מצווה או שבת חתן.

רויאל ביץ'
נוסף על כל המצופה ממלון המדורג ברשימת המלונות הטובים בעיר הנופש ובכלל, יש במקום קסם מיוחד. שפע נדיר של עבודות אמנות מחומרים שונים של יוצרים ישראלים מוצג בכל המרחבים הציבוריים של המלון. ידו של האוצר מורגשת הן בבחירת היצירות המגוונות (ציורים ופסלים) והן בהצבתן בתוך שטחי המלון הפנימיים והחיצוניים.

המלונות החדשים

מלונות שנפתחו בשנה האחרונה ונמצאים עדיין בתקופת הרצה ולכן לא נכנסו לדירוג, אך לא ניתן להתעלם מהם.

סטאי, יפו
מבנה מהמאה ה־13, משומר ומשופץ ומוכר בשם "קישלה", הפך למלון מפואר המשקיף לים ושוכן מול כיכר השעון. אורחי המלון, שעיצובו הפנימי משתלב בחיצוני, זוכים להתארח במרכז יפו ולזכות בחוויות קולינריות אותנטיות, בשיטוט בחנויות ובשווקים צבעוניים ובטיול לאורך הטיילת.

NYX, הרצליה
מלון העונה להגדרה הבלתי רשמית מלון עסקים מעודכן וחדשני. במלון עמדה לצ'ק אין/אאוט עצמי ושירות חדרים כדי לחסוך בזמן וכן אפשרות לצ'אט עם המלון באמצעות אפליקציה. העיצוב מודרני, ובולטות עבודות של אמנות רחוב. ארוחות הבוקר מוגשות גם על הבר ומאפשרות שיחה עם הברמן או הסועדים האחרים.

הכתבה מופיעה בגיליון ספטמבר 2018 של פורבס ישראל

לרכישת גיליון חייגו 077-4304645

לרכישת מנוי למגזין פורבס ישראל

לכל העדכונים, הכתבות והדירוגים: עשו לנו לייק בפייסבוק

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.