חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

במטרה להפוך לחברתית אפילו יותר: פייסבוק משיקה אלבומי תמונות משותפים

במטרה להפוך את הרשת החברתית לקצת יותר חברתית, מציגה פייסבוק עדכון חדש לאלבומי התמונות המאפשר למשתמשים להפוך אותם למשותפים. המשמעות היא שלצד התמונות שהמשתמשים יעלו לאלבום התמונות, יוכלו להציע לחבריהם להוסיף תמונות שצילמו בעצמם על מנת להעשיר את החוויה והשיתוף הוויזואלים.

מציגים את התמונות לקהל הרחב

עד היום, כאשר רציתם לשתף חוויה או זכרון בצורה ויזואלית עם חבריכם בפייסבוק, העלתם את כל התמונות והסרטונים שצילמתם אל אלבום תמונות אישי שלכם שהיה מוגבל לכמות של 1,000 תמונות. במידה ואחד מחבריכם היה באותו האירוע ורצה לשתף את התוכן הויזואלי שלו, היה עליו ליצור אלבום תמונות נפרד – כאשר המשתמשים התבקשו לעבור מאלבום לאלבום על מנת לצפות בכל התמונות שצולמו על ידי מספר משתמשים שונים.
כעת מציגה פייסבוק עדכון חדש שיהפוך את אותם אלבומים למשותפים.

העדכון החדש יאפשר ליוצר האלבום להוסיף עד 50 תורמים שונים מבין חבריו, כאשר כל אחד מהם יוכל להוסיף עד 200 תמונות לאלבום המשותף. בנוסף לתורמים אותם יבחר יוצר האלבום, באפשרותו להציע לאותם תורמים להזמין את חבריהם, ובכך להוסיף עוד ועוד תכנים לאלבום.

כמובן שעניין הפרטיות נלקח כאן בחשבון, והאלבומים החדשים יציעו שלוש אפשרויות צפייה: אלבום פומבי הפתוח לכלל המשתמשים, אלבום הפתוח רק לחבריו של המשתמש או אלבום לחברים ולחבריהם בלבד – בדומה לאפשרויות השיתוף הקיימות כיום ברשת החברתית. על מנת לשמור מעט על הסדר והתכנים, ליוצרי האלבום תהיה אפשרות למחוק או לשנות את התמונות באלבום, בעוד שלתורמים תהיה שליטה רק על התמונות שהעלו בעצמם.

צפו בי בפייסבוק

הפיצ'ר החדש עתיד להיות שימושי עד מאוד לאירועים חברתיים, טיולים וכל מפגש חברתי הכולל שני משתמשים חובבי צילום ומעלה, שכעת יוכלו לשתף ולחלוק את החווית במקום אחד ויחיד, ובכך למעשה להקל על השיתוף ולא לגרום למשתמשים להציף את חבריהם בדרישה לתמונות כאלה ואחרות הנמצאות רק על גבי המכשיר הסלולרי שלהם.

למעשה, מדובר על אפשרות שהייתה לחסרה למשתמשים רבים, והובילה ליצירתן של אפליקציות רבות ומגוונות המציעות העלאת תמונות ושיתוף מיידי עם משתמשים הנמצאים באותו האירוע, שהתחברו אחד עם השני. העדכון החדש של פייסבוק למעשה מנטרל את הצורך בחלק גדול מהאפליקציות הללו, ומחזיר את אלמנט שיתוף התמונות לשליטתה של הרשת החברתית.

אלבומי התמונות המשותפים, הזמינים בשלב זה רק עבור משתמשים פרטיים ולא עבור עמודי מותג, נוצרו במסגרת האקאתון פנימי שנערך בפייסבוק לעובדי החברה, והמתכנתים העומדים מאחורי הפיצ'ר החדש מבהירים כי הם ימשיכו לפתח את המוצר בעתיד, ומתכננים להגדיל את ההגבלה העומדת על 200 תמונות בלבד ולהוסיף פונקציונליות לאלבום עצמו.

פייסבוק כבר שיחררה את העדכון לקבוצה קטנה של משתמשים, ובמהלך התקופה הקרובה מתכננת להתרחב למשתמשים דוברי האנגלית, כאשר בשלב מאוחר יותר תשיק את המוצר גם עבור שפות נוספות. על מנת לבדוק האם האלבומים המשותפים הגיעו אליכם, תוכלו להכנס אל אחד מאלבומי התמונות ולחפש את כפתור ה-Make Shared Album שאמור להופיע בפינה השמאלית העליונה. במידה והוא אכן מופיע, תוכלו לבחור את חבריכם שיתרמו לתמונות, ולהתחיל להנות מזרם התמונות שעתיד להגיע.

לידיעה המקורית באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים:

למה NDA לא באמת חשוב [דעה]

מיקרוסופט עובדת על טבעת המוות הבאה

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן