Forbes Israel Logo

בנק הפועלים נבחר כבנק הטוב בישראל ע"י המגזין "יורומאני"

בנק הפועלים נבחר היום בפעם השניה ברציפות כבנק הטוב ביותר בישראל על ידי המגזין הכלכלי והפיננסי החשוב "יורומאני" (Euromoney).

בטקס חלוקת הפרס שנערך בלונדון אמר קלייב הורווד, העורך הראשי של "יורומאני":
"בנק הפועלים ממשיך לבסס את מעמדו כבנק הגדול ביותר, הטוב ביותר, ואולי הבטוח ביותר בישראל. במונחים אבסולוטיים, הרווח הנקי של הפועלים לשנת 2012 היה גדול יותר מהבנקים השני והשלישי בגודלם (לפי נכסים) והסתכם בסך של 2.5 מיליארד שקל. גם שיעור התשואה להון 10.1% היה טוב משל המתחרים. הפועלים מוביל גם ביחס הלימות הון עם 15.7%".

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

מנכ"ל בנק הפועלים, ציון קינן | צילום: סיון פרג'

"בנק הפועלים שמח לקבל הכרה חשובה זו מטעם כתב עת גלובלי יוקרתי", אמר מנכ"ל בנק הפועלים, ציון קינן. "התואר 'הבנק הטוב ביותר בישראל', בו אנו זוכים זו השנה השנייה ברציפות מצביע על ההכרה הבינלאומית במצוינותו של הבנק ובהישגיו המרשימים. אנו גאים מאוד על ביצועינו הפיננסיים בשנים האחרונות, ולא פחות מכך – על הישגינו במתן מענה על צרכי לקוחותינו ותמיכה במשק הישראלי".

פרסי "יורומאני" מחולקים זו השנה ה-23 ברציפות. יותר מ-600 בנקים, בתי השקעות וגופים פיננסיים מובילים בעולם הגישו השנה את מועמדותם לפרסים. צוות המחקר הייעודי של Euromoney דירג את כל ההגשות לפי גורמים כמותיים ואיכותיים כגון KPIs, יחסים פיננסיים וחדשנות כדי לבחור את הזוכים בפרס.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.