חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

בסילבסטר: קווי הלילה יפעלו עד 04:00 לפנות בוקר

‎משרד התחבורה נערך לליל השנה האזרחית החדשה. קווי הלילה המיוחדים הנוסעים אל מוקדי הבילוי ובחזרה בכל רחבי הארץ יפעלו גם בליל הסילבסטר, עד לשעה 04:00 לפנות בוקר, במחיר נסיעה רגילה בתחבורה הציבורית.

שר התחבורה ישראל כ"ץ קרא לצעירים המתכננים לבלות בליל הסילבסטר לנסוע בקווי הלילה ולהימנע מנהיגה בשכרות לאחר הבילוי: "קווי הלילה הם פרויקט מוצלח ביותר", אמר השר כ"ץ. "מספר הנוסעים בהם עלה ומספר התאונות באזור פעילותם – ירד.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

צילום: מרק ישראל סלם

"צעירי ישראל כבר יודעים היום שקווי הלילה הם הפתרון האידאלי והבטוח למי שמבקש לחזור הביתה לאחר בילוי לילי, הכולל גם שתיית משקאות אלכוהוליים", הוסיף כ"ץ. "אני פונה לצעירים להשאיר את הרכב הפרטי בבית ולהשתמש בקווי הלילה של התחבורה הציבורית ולא להסתכן בנהיגה בשכרות", סיכם השר.

החל מהשבוע שעבר מופעלים קווי הלילה של האוטובוסים גם באשקלון, אופקים, שדרות ונתיבות. קו 163 משרת את תושבי אשקלון ושדרות, וקו 165 משרת את תושבי אופקים ונתיבות. שני הקווים יפעילו נסיעות למתחמי הבילוי של הצעירים בלילות חמישי ובמוצ"ש עד השעה 03:30 לפנות בוקר. מסלולי הקווים גובשו בשיתוף עם משרד התחבורה, נציגי התושבים, העיריות וחברת אגד. קווים אלה יפעלו כאמור גם בליל הסילבסטר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן