חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

ברווח של 23%: אלקטרה נדל"ן מכרה בניין משרדים בשיקגו ב-403 מיליון שקל

אלקטרה נדל"ן דיווחה היום כי חברה כלולה, המוחזקת על ידי אלקטרה נדל"ן בשיעור של 47% ועל ידי שותפתה הרבור גרופ, חתמה על הסכם למכירת בניין משרדים בשיקגו תמורת כ-403 מיליון שקל (כ-112.5 מיליון דולר).

חלקה של אלקטרה נדל"ן בתמורה האמורה יסתכם בכ-189.4 מיליון שקל (כ-52.9 מיליון דולר), והעודף התזרימי שינבע לחברה עם השלמת העיסקה יסתכם בכ-54 מיליון שקל (כ-15 מיליון דולר).

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

הנכס הנמכר הינו בניין משרדים בשטח כולל של כ-48 אלף מ"ר, שנרכש על ידי אלקטרה נדל"ן ושותפיה בספטמבר 2006, תמורת 91.5 מיליון דולר. אלקטרה נדל"ן מעריכה כי השלמת העסקה צפויה לחודש ספטמבר 2013.

בניין המשרדים בשיקגו | צילום: יח"צ

עיסקה זו מצטרפת למימוש נוסף עליו דיווחה החברה בתחילת החודש, והמתייחס לנכסים בשוויץ. החברה דיווחה כי תאגיד זר, המחזיק ב-50% מהזכויות בשלושה נכסים בערים בייל ולוצרן, חתם על הסכם למכירת הנכסים בתמורה לכ-113 מיליון שקל. עיסקה זו תניב לחברה תזרים מזומנים חופשי בהיקף של כ-25 מיליון שקל.

בנוסף, הודיעה אלקטרה נדל"ן בחודש שעבר, כי בכוונתה לנצל את הגאות בשוק הקנדי, ולממש את כל נכסיה בקנדה בשווי כולל המוערך בכ-600 מיליון שקל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן