חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

בשל תקלה בהגה: ניסאן מזמינה 67 כלי רכב בישראל למוסכים

ניסאן הזמינה היום 841 אלף כלי רכב ברחבי העולם, מתוכם 67 כלי רכב בישראל, בחזרה למוסכים (ריקול), כתוצאה מתקלה בהגה. ניסאן נחשבת ליצרנית המכוניות מספר 2 ביפן.

המכוניות הן מדגם Micra אשר יוצרו בבריטניה וביפן בין 2002 ל-2006. ניסאן זימנה למוסכים כלי רכב ביפן, באירופה, באסיה, באוקיאניה, באפריקה, באמריקה הלטינית ובמזרח התיכון.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

ניסאן מיקרה | צילום: רויטרס

בהצהרה שהגישה למשרד התחבורה היפני מסרה ניסאן כי יתכן שאחד הברגים בהגה של המכוניות לא הודק כהלכה, וכי במקרה הגרוע ההגה לא יכול יהיה לעבוד. "לא דווח על תאונות, פציעות או מקרי מוות", נמסר מדוברות ניסאן. החברה תפתור את התקלה – או על ידי הידוק הברגים או על ידי כך שתחליף את גלגל ההגה באחד חדש. התיקון ייקח בערך כ-40 דקות, אולם ניסאם סירבה לענות על השאלה כמה יעלה לחברה.

מניסאן ישראל נמסר בתגובה: "ניסאן העולמית זיהתה שבמקרים נדירים ייתכן שלא בוצע הידוק ראשוני מספיק של בורג החיזוק של גלגל ההגה בחלק מדגמי ניסאן Micra (הדגם הקודם לזה המשווק היום) אשר יוצרו בין השנים 2002-2006. עקב כך, תזמן ניסאן בתקופה הקרובה את בעלי ה-Micra המדוברים לאחד ממרכזי השירות ברחבי הארץ לשם בדיקת מומנט ההידוק של גלגל ההגה, ואם אינו תקין, יבוצע הידוק למומנט המתאים. ההידוק יארך כרבע שעה מתחילת ביצועו. כמות כלי הרכב עבורם תופעל קריאת התיקון בישראל היא 67 כלי רכב".

"הודעה לכל בעלי כלי הרכב הרלוונטיים תישלח בימים הקרובים באמצעות הדואר", הבטיחו בניסאן. "בנוסף, ניתן יהיה לבדוק את הצורך בביצוע קריאת התיקון ולקבל מידע נוסף באתר האינטרנט של שירות ניסאן, במחלקת קשרי הלקוחות או על-ידי פניה טלפונית לאחד ממרכזי השירות שלנו".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן