Forbes Israel Logo

Tech Zone: ארבעה גאדג'טים חדשים שכדאי להכיר

נתבי Mesh שמעניקים כיסוי אינטרנט רחב יותר ושימושיים במיוחד לבעלי דירות גדולות; וגם: מנעול חכם, מסך ה-OLED הגדול בעולם ואדנית שפועלת בדיוק כמו מכונת קפה

בעלי דירות גדולות נתקלים לא פעם בכיסוי WiFi חלקי. יצרני הנתבים מציעים פתרונות לבעיה, כדוגמת רשתות Mesh המעניקות כיסוי רחב יותר. הנתב החדש של Asus, מדגם ZenWiFi AX Mini, מספק רשת כזו. הוא נמכר במארז של שלוש יחידות: נתב אחד וזוג צמתי הרחבה, הוא כולל תמיכה בתקן WiFi 6 ואפליקציה ייעודית להתקנה קלה וגלישה בטוחה.

החל מ-700 שקל, בקרוב ברשתות האלקטרוניקה

צילום: ASUS
צילום: ASUS
חיים ללא מפתח

המנעול החכם DOORe מבית קוברה, מחליף את השימוש במפתח, ובאמצעות מצלמה המשולבת בפעמון הכניסה, חיישן טביעות אצבע וטכנולוגיה לתקשורת מוצפנת – מאפשר לשלוט על מנעול הדלת מכל מקום בעולם באמצעות אפליקציה חכמה.

כ-3,200 שקל, באתר החברה

צילום: דרור כץ
צילום: דרור כץ
אדנית חכמה

האדנית החכמה Click & Grow, שמתבססת על פיתוח טכנולוגי של נאס"א, פועלת בדומה למכונות קפה – מחברים לחשמל, ממלאים מים במיכל ייעודי ובוחרים קפסולת אדמה וזרעים מתוך מגוון של 50 סוגים שונים.

החל מ-400 שקל, ברשת ביתילי

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
הגדול בעולם

ה-OLED ZX 88 של LG, הוא המסך הגדול בעולם בטכנולוגיה זו. המסך בגודל 88 אינץ' תומך ברזולוציית Real 8K, וכולל מעבד שאחראי לשפר את התמונה ואת הסאונד. בנוסף, בזכות תכונות ייחודיות, פונה המסך לחובבי הקולנוע, הגיימינג והספורט, וכן כולל תמיכה בתכונות בית חכם.

160 אלף שקל, בקבוצת ח.י.

צילום: LG
צילום: LG

TechZone מתפרסם בכל חודש במהדורה המודפסת של פורבס ישראל

שער גיליון יולי 2020 של פורבס ישראל
שער גיליון יולי 2020 של פורבס ישראל

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן