Forbes Israel Logo

גאנגם סטייל ועוד 9: הסרטונים הנצפים ביותר ביוטיוב ב-2012

יוטיוב מסכמת שנה: 2012 תכנס לספרי ההיסטוריה של יוטיוב כאשר הקליפ גאנגם-סטייל שבר את שיא כל הזמנים של חברת אתר הסרטונים כשהוא מגיע לכמיליארד צפיות ומשאיר את "בייבי" של ג'סטין ביבר מאחור.

אם בסוף כל שנה מגיעים הסיכומים, יוטיוב מצטרפת לחגיגה ומפרסמת את עשרת הסרטונים הנצפים ביותר לשנת 2012 ואף פרסמה קליפ מסכם. צפו ברגעים הוויראליים ביותר של השנה:

10. הצנחן של רד-בול: בתאריך 14.10, ב-20:17 שעון ישראל מחאו הצוות בחדר הבקרה ומשפחתו של פיליקס באומגרטנר כפיים ונשמו לרווחה לאחר שהצנחן האוסטרי נחת בשלום על הקרקע בתום צניחה שתיכנס להיסטוריה: באומגרטנר (43) שבר את מחסום מהירות הקול ואת שיא הגובה ממנו צנח אי פעם אדם כלשהו. 5 דקות קודם לכן נפתח המצנח של פיליקס בתום כמה דקות מורטות עצבים, במהלכן צלל ללא מצנח במהירות של יותר מ-1300 קמ"ש מקפסולה מחוברת לבלון הליום ענק אשר נשא אותו לחלל ומגובה של 37 קילומטרים קטף 30.5 מיליון צפיות.

9. חינוך הפייסבוק של האב: רק באמריקה, אבא מנסה לחנך את בתו על שימושה בפייסבוק ויורה במחשב הנייד. הסרטון זכה ל-35.4 מיליון צפיות

8. כינור בשלג – כן, לינדסי סטירלינג רוקדת בשלג, כן היא מנסה לעשות דאב-סטפ עם כינור, כן אתם יכולים לעקם את הפרצוף ועדיין הסרטון הזה הוא השמיני הנצפה ביותר לשנת 2012 עם 35.5 מיליון צפיות.

7. למה בנות שואלות יותר מדי שאלות? הסרטון של הבחור הבא מתלונן על כך שחברה שלו מציקה לו עם שאלות ואפילו עושה מזה שיר. הסרטון זכה ל-39.5 מיליון צפיות, ככל הנראה של גברים שהזדהו עם השיר.

6. סצינה דרמטית: עוברים ושבים ברחוב נקלעים לסצינה מלחיצה שהיא בעצם פרסומת מוצלחת עם 39.6 מיליון צפיות

5. פארודיה על הבחירות בארצות הברית: שיר ראפ שמביא לזירה את מיט רומני נגד ברק אובמה רשם 45.6 מיליון צפיות 

4. Call Me Maybe – Bieber, Gomez, Pena: קליפ המוזיקה של פנה גומז וג'סטין ביבר הוא השיר היחידי שנכנס לעשרייה הגדולה כשהוא נושק ל-55 מיליון צפיות

3. קוני 2012: סרט שנוצר בידי חברת "ילדים בלתי נראים" והפך במהרה לסרט ויראלי‏. מטרת הסרט היא לקדם את פרויקט "עצרו את קוני" (במקור: StopKony), אשר נועד לעורר מודעות לפשעים של האוגנדי ג'וזף קוני, על מנת לעצור אותו עוד בשנת 2012, יש הטוענים כי הקמפיין שבא בעקבות הסרט הוא הקמפיין הויראלי המצליח אי פעם.‏

2. קאבר מוצלח: Walk of Earth עושים קאבר מוצלח ופופולרי מאוד ל-Somebody that i used to know כשהם חמישייה שעושים את כל הצלילים בשיר באמצעות גיטרה אחת. הקאבר זכה ל-140.2 מיליון צפיות.

1. גאנגם סטייל: השיר ששבר את שיא השיאים של יוטיוב חוצה עוד רגע את מיליארד הצפיות ומהווה את הלהיט הכי גדול של השנה.

יוטיוב כאמור לא הסתפקה בעשרת הסרטונים הנצפים ביותר וגם הכינה קליפ לסיכום שנה שמשלב את הקליפים, הסאטירות והקטעים הוויראליים של השנה:

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.