Forbes Israel Logo

גדולה ומסורבלת או קטנה וצפופה? בקרוב לא תצטרכו לבחור: מזוודת הפלא הישראלית תשתנה לבחירתכם

הראש היהודי ממציא לנו פטנטים: העולם התקדם והשתכלל בתחומים רבים, אבל רק לאחרונה נזכרנו בקיומו של חפץ נפוץ שעמד במקום במשך שנים ולא התפתח כלל – המזוודה. אמנם שמענו לאחרונה על פיתוח של "מזוודה חכמה" עם קישוריות לאינטרנט בדומה לסמארטפון, אבל Fugu Luggage הישראלית לוקחת את המזוודה לכיוון שונה לגמרי.

מזוודה קטנה תספיק?

אחת הבעיות המרכזיות של כל אדם שנוסע לחו"ל היא הדילמה איזו מזוודה לקחת איתו – האם להשתמש במזוודה נישאת קטנה וקלה בעלת נפח מצומצם (כזו שניתן לעלות למטוס) או להיסחב עם מזוודה כבדה בגודל מלא עם יותר מקום אחסון? Fugu Luggage מעוניין לפתור את הדילמה המטרידה אחת ולתמיד.

הגודל משתנה לבחירתכם | מתוך אתר החברה

Fugu Luggage, הקרויה על שם הדג המתנפח פוגו, היא מזוודה מתנפחת שיכולה לשנות את גודלה ואת נפח האחסון המקסימלי שלה על פי הצורך. לדוגמה, קניתם מזכרות למשפחה אבל אין מספיק מקום? במקום לקנות מזוודה נוספת, פשוט הפכו את המזוודה מקטנה ונישאת למזוודה בגודל מלא. מנגנון ההתנפחות החשמלי של Fugu Luggage מופעל בלחיצת כפתור אחת, אבל במקרה שמשהו משתבש ניתן לנפחה גם במשאבת אוויר או נשיפה, כמו שמנפחים מצופי שחיה לילדים.

מזוודה שהיא גם ארון בגדים ושולחן

עוד פיצ'ר מעניין של Fugu Luggage קשור לסדר ולארגון התכולה של המזוודה. בעוד במזוודה רגילה כל התכולה זרוקה בערבוביה אחת גדולה, Fugu Luggage מחולקת למדפים בדומה לארון בגדים. באופן זה אפשר למשל להחליט שהמדף הראשון מיועד לבגדים, השני לכלי רחצה והשלישי למזכרות וככה למצוא כל חפץ בקלות. בנוסף, מחפשים מקום לעבוד עליו עם הלפטופ במקום להחזיק אותו על הברכיים? גם כאן Fugu Luggage יכולה להועיל, כאשר המזוודה יכולה בקלות להפוך לשולחן מאולתר על ידי פתיחת דופן שלה.
אך כדי שנוכל לשים ידינו על כל הטוב הזה, Fugu Luggage צריך קודם את עזרתכם.

צפו: כך תעבוד המזוודה המסקרנת (מתוך יוטיוב)

הפרוייקט המדובר פתח בקמפיין לגיוס כספים באתר מימון ההמונים קיקסטארטר, והציב לעצמו יעד של 50 אלף דולר. עד כה המזל האיר ל-Fugu Luggage – תוך פחות מיומיים הצליח המיזם לגייס כמעט 29 אלף דולר, כלומר מעל חצי מהסכום שנקבע, אבל הדרך אל היעד הסופי עוד ארוכה. הקמפיין מציע לתורמיו פרסים מגוונים, החל מתווית לזיהוי המזוודה לתורמים 19 דולר ועד מזוודת Fugu Luggage עם חריטה אישית. המחיר נכון לכתיבת שורות אלה בקמפיין עבור מזוודה אחת עומד על 245 דולרים, ואם הכל יעבוד כמתוכנן -המזוודה המהפכנית תהיה מוכנה לשיווק כבר בספטמבר 2015.


לכתבה באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים: גם לחיות המחמד יש עכשיו טינדר

עוד בגיקטיים: שיתוף פעולה מפתיע: מיקרוסופט ודרופבוקס משלבות כוחות

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן