חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

גדול יותר: האייפון הבא צפוי להגיע עם מסך בגודל "4.8

יותר גדול, יותר מוכר?

הערכת הגודל הנוכחית, שבוודאי תשמח משתמשים רבים המשוועים למכשיר עם מסך קצת יותר גדול, התקבלה מפטר מיסק, אנליסט בחברת ג‘פריז. הוא לא קבע אותה סתם, אלא רק לאחר שנפגש עם כמה מהיצרניות האסיאתיות המרכיבות את מוצרי אפל.

לאחר הפגישה הוא שלח הודעה למשקיעים בה העריך את גודל המסך החדש. הוא לא ציין מה בדיוק גרם לו לקבוע שזה יהיה גודל המסך החדש של מוצר הדגל מקורפטינו, הוא רק ציין ששינוי הגודל מן הסתם יגרור אחריו גל גדול מאוד של עדכונים, הן בתחום החומרה והן בתחום התוכנה.

עוד הוא ציין כי להערכתו השקת האייפון החדש תתבצע אי שם סביב חודש ספטמבר 2014, וכי הוא עשוי להגיע לכיסיהם של חמישה עד עשרה מליוני בני אדם שדילגו על השדרוג האחרון ונותרו עם אייפונים ישנים יותר או ללא אייפונים כלל. עד כדי כך הוא מאמין שהמכשיר החדש יצליח, שהוא העלה את הצפי למחיר המניה מ-450 דולרים ל-600.

האייפון החדש רק יצא לשוק, וכבר עוסקים האנליסטים בדגם הבא  | צילום: רויטרס

לא מדובר בהערכה מופרכת במיוחד, אם נתייחס לעבודה כי במהלך השנה האחרונה, מעל ל-50 אחוזים מהמכשירים שנמכרו היו בעלי מסך גדול יותר מ-4 אינצ‘ים. זאת, לעומת כ-20 אחוזים בשנה שעברה.

סיבה נוספת לקבוע כי האייפון החדש והמוגדל ימשוך קהל לקוחות רב במיוחד, הינה כי להערכת מיסק, השדרוג החדש של אפל, נוצץ ככל שיהיה, פשוט לא עמד בציפיות. הוא העריך כי החברה תכננה למכור עד כה כ-30 מליון מכשירים, אך בפועל מכרה בין 15 ל-20 מליון בלבד.

כמובן שבכל מקרה לא מדובר בהפתעה גדולה שצנחה עלינו משמים. דיווחים קודמים בעבר כבר טענו כי בכוונת אפל להגדיל את גודל המסך. מעבר לכך, סקר CNET שהתפרסם רק בחודש אוגוסט האחרון קובע כי כ-60 אחוזים ממשתמשי האייפון היו שמחים לראות את המכשיר עם מסך של 4.7 אינצ‘ים ומעלה.

לאחר שאייפון 5 זכה למסך של 4 אינצ‘ים, לעומת 3.5 האינצ‘ים בהם התהדר קודמו, אין ספק כי הגדלת מסך נוספת אינה מופרכת. כעת נותר רק לקוות שנראה אותה כבר בשנה הבאה עלינו לטובה.

לידיעה המקורית בגיקטיים

עוד הגיקטיים:

היכונו: הסייבורג הראשון יגיע בדמות… מקק

הכירו את Anagog: טכנולוגיה חדשה לזיהוי מקום חניה

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן