Forbes Israel Logo

גדלה ביפן: אורמד קיבלה אישור פטנט לטכנולוגיה לתרופה אוראלית

חברת אורמד הישראלית ממשיכה להתפתח ביפן. החברה המפתחת טכנולוגיה ייחודית למתן אוראלי של תרופות הניתנות כיום באמצעות זריקה בלבד, הודיעה היום כי קיבלה את אישור משרד הפטנטים היפני לרישום פטנט עבור הטכנולוגיה שפיתחה. לטענת החברה, הפטנט יבטיח לחברה זכויות מלאות ביפן לקניין הרוחני שבבסיס הטכנולוגיה.

אישור רישום הפטנט ביפן מרחיב ומחזק את הקניין הרוחני של אורמד ומהווה המשך להגנה הפטנטית שבידי החברה עבור הטכנולוגיה ועבור מוצריה, הכוללת 7 פטנטים מאושרים ורשומים ועוד 28 פטנטים הנמצאים בתהליכי אישור.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

על פי מחקר של התאגדות חברות התרופות האירופיות, השוק היפני מהווה כ-12% מסך כל מכירות התרופות החדשות בעולם שאושר שיווקן בשנים 2006-2010. 



צילום אילוסטרציה: ingimage/ASAP

נדב קדרון, מנכ"ל אורמד אמר היום כי "אנו שמחים מאוד על קבלת אישור הפטנט ביפן, המצטרף לכלל הפטנטים המאושרים של החברה. אישור הפטנט ביפן מחזק את מיצובה של אורמד כחברה בעלת טכנולוגיה חדשנית להולכה אוראלית של תרופות".

אורמד מתמחה בהולכה אוראלית של תרופות וחיסונים הניתנים כיום באמצעות הזרקה. החברה נוסדה ב-2006. החברה מפתחת מוצרים לטיפול הטיפול במחלת הסוכרת, זאת באמצעות מוצר הדגל של החברה, גלולת אינסולין אוראלית הנמצאת לקראת שלב 2 של הניסויים הקליניים תחת אישור IND של רשות הבריאות האמריקאית (FDA) לביצוע הניסויים הקליניים הנדרשים בארה"ב. מוצרים נוספים של החברה: גלולה למתן אוראלי של תרופת ה- exenatide לטיפול בסוכרת סוג 2 ולהורמון GLP-1 אנאלוג, הנמצאת לקראת ניסוי קליני שלב 2a. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.