Forbes Israel Logo

גוגל במהלך חדש: תגרום לגוגל פלוס להגיע אליכם

אחרי שרק אתמול דווח על השינויים החדשים בפייסבוק, הגיע תורה של מתחרה אחרת, גוגל+, לעשות מתיחת פנים, ולשחק את המהלך שלה במשחק השחמט המורכב של הרשתות החברתיות. אחד מהחידושים המדוברים הוא האפשרות להטמיע פוסטים, אליו נגיע בהמשך, והשני, שעושה שימוש במלוא כוחה של ענקית החיפוש מקליפורניה, נועד להגביר יותר את הקישור המיידי ביניכם לבין חשבון הגוגל+ שלכם.

על השינויים החדשים הכריזה גוגל במהלך מצגת שהציגה אמש (ב‘) במהלך כינוס טקקראנץ‘ דיסראפט הנערך בימים אלה בסן פרנסיסקו, קליפורניה. מדובר למעשה בשכלול של מהלך שהחלה גוגל כבר בשנת 2012, אז החלה לקשר בין פרופיל הגוגל של המשתמשים לבין התוכן אותו הם מפרסמים. כעת, כשחשבונות גוגל+ מחליפים את הפרופילים הישנים, החברה לקחה אותם צעד אחד קדימה, על מנת לקשור אתכם עוד יותר אליה, ובמקביל, לאפשר לאתר תכנים שנכתבו על ידי אנשים שונים, אותם אתם חושבים למעניינים.

זה עובד ככה: ברגע שאתם נכנסים לחשבון שלכם (מה שאפשרי כמובן בגוגל+, אבל גם בפלטפורמות אחרות, דוגמת וורדפרס הפופולארית), כל שעליכם לעשות הוא לכתוב פוסט ולהעלותו לאוויר. בשלב הזה, כשהחלק הקשה מאחוריכם, הגיע תורה של גוגל להפעיל את קסמיה. כעת, כאשר מישהו יריץ חיפוש שיעלה את הפוסט שלכם, ולא משנה כרגע אם זה בחיפוש הרגיל, בטאב החדשות, או בכל מוצר גוגלי אחר, הוא יופיע לצד השם שלכם, תמונתכם בגוגל+ וקישור לפרופיל האישי.

באופן זה, הקוראים יוכלו לעקוב לא רק אחר תכנים מסויימים שפרסמתם, אלא ממש אחריכם. בנוסף, קוראים חדשים, שבסך הכל התעניינו לתומם בנושא עליו כתבתם, יוכלו להכיר אתכם ובמידה שירצו בכך אף להצטרף לרשימת העוקבים.


צילום: רויטרס

אם כל זה נשמע לכם מוכר מאוד, אתם צודקים. פייסבוק מאפשרת דבר דומה באמצעות האפשרות להתחבר לאתרים השונים באמצעות חשבון הפייסבוק שלכם. מספר הפלטפורמות אליהן גוגל מאפשרת להתחבר כעת באמצעותה הוא אומנם מוגבל כעת, אבל סביר להניח שילך ויגדל במהירות מסחררת. בהתחשב בפופולאריות העצומה של מנוע החיפוש של החברה, סביר עוד יותר להניח שהשירות החדש עומד להיות נפוץ להחריד.

עד כאן דיברנו על איך גוגל עומדת למשוך את התכנים שלכם אליה. באופן הוגן במיוחד, השיקה החברה גם את האפשרות לייצא תכנים, או במילים אחרות – להטמיע פוסטים שהעליתם בגוגל+ בפלטפורמות רשת אחרות. הפוסטים שיוכלו לעבור הטמעה הנם אלה שהוגדרו מראש כציבוריים, ולאחר שתסיימו להטמיע אותם, הקוראים יוכלו לסמן 1+, לכתוב תגובות שיופיעו ישירות גם בפוסט, ולעקוב אחר הכותב באופן ישיר. כל זאת, מבלי לעבור חלון ולהכנס לגוגל+.

רוצים להתחיל להטמיע את הפוסטים שלכם? מדובר במהלך פשוט מאוד. בחרו את הפוסט המבוקש, לחצו על "הטמע פוסט" בתפריט הנגלל, והעתיקו את הקוד. את השאר, אנחנו בטוחים, אתם כבר יודעים לעשות בעצמכם.

לידיעה המקורית באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים:

מלוס אנג'לס לסן פרנסיסקו ב-30 דקות: פרוייקט Hyperloop נחשף

אופרה משיקה את Coast, דפדפן מבוסס WebKit לאייפד


הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.