חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

גוגל מעדכנת את ג'ימייל, תשיק שירות מתחרה לוואטסאפ?

גוגל משדרגת את שירות הדואר שלה. אתמול בערב הודיעה החברה בבלוג הרשמי של ג'ימייל על השקת עדכון לאפליקציית הדואר עבור מערכת ההפעלה אנדרואיד. מדובר בעדכון אשר מקטין באופן משמעותי את הזמן שיושקע מעתה בשלוש תכונות בולטות בשירות הדואר האלקטרוני: תגובה, העברה לארכיון וחיפוש.

באמצעות האפליקציה החדשה של ג'ימייל לאנדרואיד, המשתמשים יוכלו מעתה להגיב ולהעביר הודעות לארכיון היישר ממרכז ההתראות במערכת ההפעלה, זאת בתנאי שהם משתמשים באפליקציית ג'ימייל על גבי טלפון חכם בעל מערכת ההפעלה אנדרואיד בגירסא 4.1 Jelly Bean ומעלה.

בגירסא החדשה של האפליקציה, 4.3 במספר, ניתן להגדיר באופן אישי האם לשלוח התראה דרך מרכז ההתראות או לא ולהשתמש בצלילים שונים עבור כל תווית. כמו כן, הצעות החיפוש באפליקציה החדשה של ג'ימייל טובות יותר והחיפוש עצמו הרבה מהיר יותר. האפליקציה זמינה להורדה מחנות האפליקציות של גוגל, ה-Play Store.

גוגל | צילום: רויטרס

בנוסף, על פי דיווחים שעלו במקורות שונים ברשת, ישנן שמועות על שירות שיאחד את כל שירותי התקשורת של גוגל תחת שם המותג Google Babble. השירות יפעל על גבי כל הפלטפורמות הזמינות למובייל ויתחרה, בין היתר באפליקציית וואטסאפ הפופולרית. 

מטרתו העיקרית של שירות Google Babble הוא איסוף כל המוצרים הקשורים בתחום ואיחודם תחת שם בודד, ביישום אחד. כמו כן, נראה כי בשירות ה-Babble למשתמשים תהיה האפשרות להתחיל שיחות Hangouts עם חברים ברשימות אנשי הקשר שלהם ובנוסף לשתף תמונות וסרטוני וידאו, כאשר אותו חלון הצ'אט יהיה זמין בכל המוצרים של גוגל. נכון לעכשיו, תאריך ההשקה אינו ידוע, אך על פי המקור גוגל צפויה להכריז עליו במהלך כנס המפתחים של גוגל, Google I/O.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן