Forbes Israel Logo

גלעד ארדן: "החוק שאני יוזם יציל את החדשות המקומיות"

"יש לנו שני ערוצי חדשות טובים אבל דומים מדי, אנחנו צריכים שישמעו עוד חלקים החברה הישראלית" – כך אמר הבוקר לגלי צה"ל שר התקשורת, גלעד ארדן, בהתייחסו לכוונתו לאשר ליס ולהוט להקים, כל אחת בנפרד, חברת חדשות. הצעתו של ארדן תעלה הבוקר לדיון בוועדת הכלכלה של הכנסת.

"אני לא משה כחלון", התייחס ארדן לשאלה אם יהיה רפורמטור כמו קודמו, "אלה לא ערוצים שמבוססים על פרסומות. כחלון עשה רפורמות מדהימות וזה מאפשר לי לעסוק בפיתוח הפלורליזם בתחום התקשורת בישראל".

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

גלעד ארדן | צילום: מרק ישראל סלם 

"יש כאן אינטרסים משותפים לחברות ולנו", המשיך ארדן, "גם חברות הכבלים והלווין מעוניינות בכך, אבל החוק מנע את זה עד היום. אני החלטתי לשנות את החוק באמצעותו גם נציל את החדשות המקומיות וכך גם קולה של הפריפריה יוכל לבוא לידי ביטוי".

ארדן התייחס גם לשיחתם של ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש הרשות הפלסטינית, אבו מאזן: "השיחה ביניהם היא לא מרעישה, אבל חיובית", אמר ארדן. "רה"מ הביע תקווה שהשיחה תמשיך למו"מ, אם כי אין כאן בשורה מדינית. העמדות אמנם רחוקות אבל הדברים תלויים באבו מאזן. ראש הממשלה מוכן לשוב בכל שלב למו"מ, אך ישנם תנאים מוקדמים מהצד הפלסטיני. אין הגיון בויתורים או דרישות טרום מו"מ, והפלסטינים דורשים להתחיל מו"מ עם קווי הסיום שלו".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.