Forbes Israel Logo

גם סמארטפון וגם טבעת: טכנולוגיה לבישה גרסת 18 הקראט

מהיום אפשר לקנות לאישה מתנה שהיא לא רק יפה אלא גם פונקציונלית בחיי היומיום. הטכנולוגיה הלבישה נמצאת כיום בכל פינה, מדי יום צצים מוצרים טכנולוגיים בדמות קפוצ'ון אבל נראה כי עוד לא הצליחו לייצר כזו שבאמת נהיה מעוניינים ללבוש- עד עכשיו. הכירו את Christina Mercando, מעצבת ניו-יורקית צעירה שהצליחה לשלב טכנולוגיה לבישה, עם הצהרת אופנה, כדי לייצר מוצר, שלא מעט אנשים, או יותר נכון, נשים, ימצאו אותו שימושי ביותר. הכירו את Ringly.

 מצד אחד, תכשיט, מהצד השני, Bluetooth. 

Ringly היא טבעת מצופה זהב 18 קראט בעובי 3 מיקרון. אולם מעבר ליופי ולעיצוב, היא משמשת כמעין מרכז התראות המתקבלות לסמארטפון, כך שנשים יכולות להשאיר את הסמארטפון עמוק בתיק, לחסוך התעסקות מיותרת והתנהגות לא חברתית בעליל כמו בדיקה תכופה של הסמארטפון במקום להתייחס לחברים.

כדי ליהנות מיתרונות הטבעת, האישה מגדירה באפליקציה הייעודית אילו התרעות היא מעוניית לקבל ולהקצות להן צבע רצוי או דפוס רטט. כך למשל, יכולה האישה להגדיר שטלפון מבעלה יהבהב בצבע אדום, הודעת WhatsApp מחברתה הטובה תגרום לטבעת לרטוט פעמיים, פגישה שאמורה להתחיל בקרוב תגרום לטבעת להבהב באור ירוק וניתן אפילו לקבל התרעה כשהמכונית שהוזמנה ב-Uber מתקרבת. כאמור, כל ההתרעות מתקבלות מבלי שהאישה צריכה לפשפש בתיקה ולחפש את הסמארטפון, רק כדי לגלות שקיבלה SMS ספאם מרשת כלשהי.

תמונה: אתר החברה

ההתרעות הצבעוניות מופיעות על גבי אבני חן בצד הטבעת, כשקולקציית סתיו 2014 של החברה כוללת אבנים כגון שוהם, ספיר, ברקת ומון-סטון (אבן ירח). עם זאת, החברה מבטיחה כי 1,000 היחידות הראשונות של הטבעת שיוזמנו, יכילו בתוכן יהלום אמיתי.

מעבר להיותה תכשיט אופנתי ומגניב היא מסתירה בתוכה כמה טכנולוגיות מתקדמות למדי הכוללת חיישנים, קישוריות Bluetooth Low Energy וסוללה, הנטענת בקופסת הטבעת המהודרת ומספיקה ליומיים-שלושה. מחירי טרום ההשקה נעים בין 145$ ל-185$, כשמשלוח לארץ יעלה לכם 20$ נוספים. לאחר ההשקה אגב, יעלו הטבעות 50$ יותר.

הסטארטאפ הצעיר, שמשתתף באקסלרטור Highway1, הספיק כבר לגייס מיליון דולר מקרנות כמו First Round Capital, Andreessen Horowitz, Matt Wyndowe ו-The Social+Capital Partnership. בין השאר מיועד ההון להמשך הפיתוח, כשעל הפרק, טבעת זהה לגברים (SUATMM).

לכתבה המלאה

עוד בגיקטיים: 

"התחילו לחפש את מקום העבודה הבא שלכם עם הכניסה לתפקיד"

פיירפוקס מחליף קידומת: משיק את גרסה מספר 30

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.