Forbes Israel Logo

דבר עם הסוכן שלי: קמפיין חדש ללשכת סוכני ביטוח בכיכובו של דידי הררי

לשכת סוכני הביטוח עולה היום (א׳) בקמפיין פרסום חדש בכיכובו של דידי הררי, תחת הסיסמה ״דבר עם הסוכן שלי״. 

הקמפיין, בהשקעה של כחצי מיליון שקל, יפורסם בשלטי חוצות ברחבי הארץ, בתשדירי רדיו ובמדיה החברתית. את הקמפיין הפיקה חברת הפרסום ״הביילינים״.

שלטי חוצות כחלק מקמפיין לשכת סוכני ביטוח | צילום: באדיבות הלשכה

ליאור רוזנפלד, נשיא לשכת סוכני ביטוח: ״מטרת הקמפיין החדש שלנו היא לבדל את השירות המקצועי והאיכותי הניתן על ידי סוכן לבין שירות ישיר של חברת ביטוח. המסר הקליט של 'דבר עם הסוכן שלי' משדר שקט נפשי של המבוטח, שבקרות מקרה הביטוח יש לצידו אוטוריטה בתחום הביטוח שהוא יכול להישען עליה ולהעזר בה, והיא תנהל עבורו את התביעה על הצד הטוב ביותר".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.