Forbes Israel Logo

דיווח: אמזון תשיק את הסמארטפון החדש שלה במהלך 2013

שמועות בנושא מסתובבות כבר שנה, ודיווח חדש נוסף מוסיף עוד אש למדורת ההשערות: על פי פרסום בטייוואן, אמזון מתכננת להשיק סמארטפון משלה במהלך 2013.

ה"טיוואן אקונומיק ניוז" מפרסם היום כי ענקית הקמעונות האלקטרונית חתמה על חוזה עם היצרנית פוקסקון להרכבת 5 מיליון סמארטפונים, כשהכוונה היא להשיק את המוצר בין הרבעון השני של 2013 לשלישי. מחיר הטלפונים צפוי להיות 200-100 דולר, לפי הדיווח, המתבסס על "מקורות בתעשייה".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

ההשקה צפויה להתרחש על רקע מספר אירועים גדולים שצפויים סביב אותה תקופה. אחד מהם יהיה כנס המפתחים של גוגל, שיחול במאי 2013. גם אפל צפויה לקיים אירוע בחודש יוני, בו היא עשויה להציג את הדור הבא של האייפון, או אפילו את הטלוויזיה שנטען שהיא מפתחת.

המפעל של פוקסקון כבר מייצר את האייפון והאייפד של אפל, כמו גם את הקינדל של אמזון. חברת הייצור מייצרת בעיקר מכשירים סלולריים, ודיווח נפרד טוען כי מיקרוסופט רוצה גם לייצר בפוקסקון גם את הסמארטפון "סרפס", שעל פי דיווחים שונים צפוי גם הוא לצאת לשוק בשנה הבאה.

העיתון הטיוואני מוסיף כי כדי לייצר את הסמארטפון של אמזון, פוקסקון תשתף פעולה ככל הנראה עם יצרנית מסכי המגע יאנג פאסט אופטואלקטרוניק ו-J טאץ', בדומה לשרשרת הייצור של קורא הספרים של אמזון קינדל פייר. הסמארטפון החדש אמור להשתמש במערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.