חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

דיווח: הדגם הבא של האייפון יושק כבר באוגוסט הקרוב

נראה כאילו רק אתמול התמקד העולם באפשרות שאפל מפתחת שעון יד סלולרי. כעת ההתלהבות שככה וחרושת השמועות עברה להתמקד בתרחיש הגיוני יותר: שחרור הגרסה הבאה של האייפון.

מעטים הבלוגרים והאנליסטים אשר סבורים כי האייפון 6 יגיע השנה, מה שמעלה הרים של ספקולציות לפיהן אייפון 5 משודרג (שצפוי להיקרא אייפון 5S) יושק לפני סוף השנה.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

ב-2012, דיברו על השקה בתחילת 2013. בחודש שעבר היו דיווחים על השקה אביב או בתחילת הקיץ. כעת, כשהחורף כמעט נגמר, תאריך ההשקה שוב זז. על פי הבלוג אפל אינסיידר, התאריך החדש עשוי להיות אוגוסט 2013.


צילום: רויטרס

הבלוג מדווח גם כי פוקסקון – היצרנית של מרבית מוצרי אפל – תייצר בלעדית גם את הדגם החדש. מעט מאוד ידוע על האייפון 5S, אך רבים מצפים שהוא יהיה יאפשר לאפל לייצר מכשיר אחיד למפעילות רבות.

האתר העריך כי צ'יינה מובייל עשויה להיות לקוחה מרכזית של הדגם החדש. אנליסטים רבים מאמינים כי הצמיחה של אפל תהיה מוגבלת מאוד עד שהיא תחתום על עסקה עם צ'יינה מובייל, אשר משרתת קרוב ל-700 מיליון לקוחות. למרות ההערכות, הצליחה אפל להגדיל באופן מתמיד את מכירות האייפון בחודשי הסתיו בשנים האחרונות. בסתיו 2009 מכרה אפל 8.7 מיליון מכשירים, בתקופה המקבילה ב-2010 מכרה 16.2 מיליון מכשירים. ב-2011 נמכרו 37 מיליון יחידות אייפון, וב-2012 רשמה אפל מכירות של 47.8 מיליון מכשירים.

המספרים הללו מספיקים כדי להרשים את הלקוחות, אך נראה שהם לא מצליחים לגעת במשקיעים. עד כה השנה נפלה מניית אפל ביותר מ-19%. החברה חוותה ירידה יציבה בחצי השנה האחרונה, ואיבדה 33% מערכה מאז ה-31 באוגוסט 2012.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן