Forbes Israel Logo

דיווח: סמסונג תשיק שעון חכם נוסף כבר בתחילת 2014

לאחר שגברה על אפל במרוץ להשקת הבכורה של השעון החכם שייצרה, עשויה סמסונג לעשות כבר בקרוב את הצעד הבא שלאחר ההשקה. על פי דיווח שהתפרסם בדרום קוריאה מתכננת החברה לשחרר גרסה נוספת של השעון החכם שלה מוקדם מן הצפוי, כבר בתחילת 2014. הגרסה החדשה של השעון החכם תכלול על פי הדיווח GPS, חיי סוללה ארוכים יותר וגם תוכל להסתנכרן עם מכשירים אחרים מבוססי אנדרואיד.

כאשר סמסונג חשפה את השעון החכם הראשון שלה ב-4 בספטמבר ("סמסונג גיר"), מתחו אנליסטים בתעשייה ביקורת על הסוללה של המכשיר שהחזיקה קצת יותר מיום אחד, על החוסר ב-GPS ועל היכולת להסתנכרן רק עם מכשיר אחר, הגלקסי 3 החדש. חיי הסוללה המוגבלים היוו בכל אופן את האכזבה הרבה ביותר מהמכשיר, משום שהם מחייבים לזכור לקחת עמך בין היתר מטען לנסיעות.

צילום: רויטרס

סמסונג ידועה במהירות הרבה בה היא מגיבה לשינויים בשוק ובערות שלה לטעמי הצרכן, כך שהרושם הכללי היה שהגירסה הראשונה של השעון מהווה בעצם ניסוי מסחרי. למרות החסרונות, אותה גירסה תעלה 299 דולר כאשר תצא לשוק בארה"ב באוקטובר.

בזמן שסמסונג עובדת על שיפור חיי הסוללה, הפוטנציאל המסחרי הממשי של השעון החכם יכול לנבוע גם מאפליקציות ומשירותים אחרים אשר יכולים לרוץ על המכשיר. הגיר כבר יכלול יישומים, כולל eBay, "כיס" (לשמירה של תוכן אינטרנטי לא מקוון), RunKeeper, ועוד. גם שירות ההודעות AppsChatOn של סמסונג יכלל בגיר.

אם סמסונג תשכיל להמשיך ולכלול מגוון של שירותים מושכים גם בשעון החכם הבא שלה, זה, ביחד עם השיפורים הדרושים בחומרה, יכולים לתת למכשיר הבא סיכוי טוב יותר בקרב על כיסם של הצרכנים ולא רק על זה של הסקרנים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.