Forbes Israel Logo

דירוג האפליקציות החמות: Waze, פייסבוק ומשחקים מהדור הישן

מדי שבוע אנו מביאים לכם את רשימת האפליקציות הפופולריות ביותר לאייפון ולאנדרויד. ברוב הקטגוריות השבוע נשאר תמהיל האפליקציות די דומה לשבועות הקודמים. כמו כן נראה כי האפליקציות השימושיות לוקחות בהדרגה את מקומם של המשחקים. 

עשר האפליקציות החינמיות המובילות לאייפון

1. HDR FX PRO
2. קיצור דרך
3. Assault force
4. מחשבון אהבה התאמה זוגית נומרולוגית
5. Amazing Ants
6. iSniper 2D Arctic Warfare
7. Reveal the maze
8. Youtube
9. Mako mobile
10. Emoji & Unicode icons

בעשירייה החינמית הפותחת באפסטור ניתו להבחין די בנקל בתמהיל חדש כמעט לחלוטין של אפליקציות. האפליקציות לוגוקוויז IL וסופר פארם יצאו מהעשירייה. עוד ניתן לראות שבניגוד לשבועות האחרונים, כמות אפליקציות המשחקים בעשירייה ירדה וכעת שרק ארבע מהן נכנסו לדירוג, השאר מוגדרות תחת תחומי עניין שונים.

במקום השני נמצאת אפליקציית "קיצור דרך". זוהי מעין הכלאה של פורטל עם אינדקס בשילוב שימושון. היא מנסה לשמש ככלי עזר עבור המשתמש הכבד בטלפון הנייד וביישומי הסלולר . היא מציגה בעיקר קישורים לאתרי אינטרנט בתחומים שונים, בין אם הם מותאמים למובייל ובין אם הם לא. יש בה מעט עזרים מובנים כגון: פלס ופנס, אבל בעיקר מדובר במעין אינדקס קישורים לאתרים ויישומי סלולר. בפועל האפליקציה לא מייעלת את האופן בו המשתמש צורך את תכניו הדיגטליים.

למקום הרביעי בעשירייה הגיע אפליקציית "מחשבון אהבה". האפליקציה היא בעלת קונספט מוכר מעולם האינטרנט שכמובן עושה מעבר ברור גם לפלטפורמות המובייל וזה כל מני חישובים של התאמה זוגית, המבוססים על תפיסות מסטיות כאלו ואחרות. זהו בעיקר גימיק שכיח כאמור, שניתן להניח בסבירות גבוהה שההבלחה שלו לעשירייה הראשונה היא זמנית בלבד וכפי הנראה לא תחזיק מעמד לאורך זמן

האפליקציה של יוטיוב עלתה מהמקום העשירי למקום השמיני. מדובר באפליקציה שבמשך תקופה ארוכה נעה בין המקומות השונים בעשירייה הראשונה, לא רק באפסטור אלא גם בגוגל פליי.

עשר האפליקציות בתשלום המובילות לאייפון

1. Whatsapp 
2. Unlimtone 
3. מקלדת סמיילים 
4. POU 
5. Fight Unlimited 
6. AnyRing 
7. Floe Free: Bridges  
8. Angry Birds: Star War 
9. A-HDR  
10. המשמרות שלי 

רשימת עשרת האפליקציות המובילות בתשלום שמרה על תמהיל די דומה לזה של שבוע שעבר. הראשונה והשניה – whatsapp ו-unlimtone שמרו על מקומן. Angry Birds: Star War ירדה מהמקום השלישי למקום השביעי ואפליקציית "המשמרות שלי" נדחקה למקום העשירי.

האפליקציות Unlimtone ו-AnyRing עוסקות בשכלול מערך הצלצולים והרינגטונים של המכשיר, לרבות ייבוא שירים מספריית השירים והוידאו המאוחסנים באייפון. ממיקומן בדירוג, במקומות השני והשישי ניתן לראות שיש עדיין כמות לא מבוטלת של משתמשים שלא פורצים את המכשיר שלהם בכדי לעשות שימוש באפליקציות רינגטונים עשירות חינמיות, אלא להוריד את האפליקציות בתשלום.

עשר האפליקציות החינמיות המובילות ל-Google play

1. WhatsApp Messenger
2. Facebook
3. Waze social GPS traffic & gas
4. Subway Surfers
5. Viber : Free Calls & Messages
6. Tiny Flashlight + LED
7. Skype – free IM & video calls
8. Instagram
9. Trial Xtreme 3
10. Tango Text, Voice, Video Calls

ארבע האפליקציות הראשונות שמורו על מקומן מהשבוע שעבר. במקום הרביעי נמצאת אפליקציית Subway Surfers. מדובר באחד ממשחקי הסמרטפון הנפוצים בעולם. זהו משחק פשוט אך ממכר, בו דמות צריכה לברוח על גבי פסי רכבת משומר שרודף אחריה ולאסוף מטבעות ושאר צ'ופרים ופרסים תוך כדי מסע הבריחה.

כדאי לציין שלאפליקציות מהסוג הזה יש אנימציה ברמה גבוה, תכונה אשר תורמת בצורה ניכרת לצמיחתה והתפשטותה של האפליקציה בקרב משתמשי הסמרטפון. בנוסף, האפשרות לבחור דמויות, שעיצובן יפה ומזמין, האפשרות לעשות שיתופים בפייסבוק, לקנות באמצעות המטבעות שנאספו במשחק ועוד כלים ופרסים שמעשירים את דמותך שבמשחק ויכולותיה בהתאם, הופכים אותה למאוד אטרקטיבית.

את הרשימה סוגרת אפליקציית tango שמאפשרת לעשות שיחות קוליות, שיחות וידאו או לשלוח הודעות טקסט בחינם. מדובר באפליקציה מאוד נפוצה שזכתה עד היום לעשרות מליוני הורדות אם כי בסך הכול הקונספט מוכר ודומה לזה של אפליקציית viber הנמצאת במקום החמישי ברשימה.

עשר האפליקציות בתשלום המובילות ל-Google play

1. SwiftKey 3 Keyboard
2. Titanium Backup PRO Key ? root
3. Poweramp Full Version Unlocker
4. Beautiful Widgets
5. Minecraft – Pocket Edition
6. Ruzzle
7. Nova Launcher Prime
8. Where's My Water?
9. TuneIn Radio Pro
10. Root Explorer (File Manager)

גם בגוגל-פליי אפשר למצוא 6 אפליקציות משבוע שעבר שנמצאות גם הפעם בעשיריה הפותחת. SwiftKey 3 Keyboard עקפה את Titanium Backup PRO והגיעה למקום הראשון.

במקום השישי נמצאת אפליקציית Ruzzle – משחק מצליח אשר כמו בתשבצי תפזורת גם כאן צריך למצוא מילים המסתתרות בתוך מקבץ אותיות. המשחק מאפשר למשתמש לבחור יריב או לתת לאפליקציה לבחור אותו בצורה רנדומאלית ואז, תחת מגבלת זמן, על השחקן למצוא כמה שיותר מילים בתפזורת. יתרון נוסף של האפליקציה הוא שהיא תומכת בשפות רבות וזוכה לדירוג גבוה מצד הגולשים ולמאות אלפי הורדות.

הערה: המידע נכון ל-17/1 בשעה 19:00

[email protected]

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.